مدیر کل بنیاد مسکن فارس خبر داد:

افتتاح ۷۳۳واحد مسکن مهر در فارس

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از افتتاح ۷۳۳ واحد مسکن مهر در ۱۵ شهرستان این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس گفت: در هفته دولت ۳ هزار و ۱۰ واحد مسکونی روستایی استان فارس از مزایای طرح‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی برخوردار می‌شوند و ۷۳۳ واحد مسکن مهر نیز در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت افتتاح می‌شود.


زمانی افزود: طرح‌های بهسازی مسکن روستایی در ۲۹ شهرستان استان فارس انجام شده و برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و معادل همین مقدار آورده متقاضیان هزینه شده است.


وی ادامه داد: ۱۵ پروژه مسکن مهر نیز با ۷۳۳ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در ۱۵ شهرستان استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد، برای اجرای این واحد‌های مسکونی ۴۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و خودیاری متقاضیان هزینه شده است.


زمانی همچنین بر لزوم اتمام کار واحد‌هایی که در حوادث خسارت دیده و از تسهیلات مقاوم‌سازی و تسهیلات بازسازی استفاده کرده‌اند تاکید کرد.


وی اظهار داشت: همه شرایط برای پرداخت تسهیلات ۱۸ و ۲۰ میلیون تومانی به خانواده‌های روستایی برای بازسازی خانه‌ها و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی وجود دارد.


زمانی بیان کرد: در هفته دولت امسال ۴۴ طرح هادی در روستا‌های استان فارس با ۴۸ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال اعتبارات استانی و ملی و منابع داخلی بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد، ۲۰ هزار و ۱۴۷ خانوار از مزایای اجرای طرح‌های هادی در ۱۲ شهرستان استان فارس بهره‌مند می‌شوند.


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه بنیاد مسکن استان فارس باید برای حدود ۲ هزار و ۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان طرح هادی تهیه کند که تاکنون در بیشتر این روستا این طرح تهیه شده است، تصریح کرد: پارسال طرح هادی در ۶۶۴ روستا عملیاتی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون در یک هزار و ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس این طرح‌ها اجرا شده است.
انتهای پیام/ر


بهره برداری از ۷۳۳واحد مسکن مهر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار