مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان؛

نوسازی 937 واحد مسکن روستایی در استان

937 واحد مسکن روستایی در همدان نوسازی شدند.

نوسازی 937 واحد مسکن روستایی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ظفری ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان؛با اشاره به اینکه نوسازی و بهسازی ۹۳۷ واحد مسکن روستایی در استان همدان انجام شد، گفت: اعتبار صرف شده برای نوسازی این تعداد واحد مسکن ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه 937 واحد مسکن روستایی در سطح استان مورد نوسازی و بهسازی قرار گرفته است، افزود: 3 واحد 140 متری امروز در روستای شورین به بهره‌ برداری می‌رسد..

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز ساخت و ساز مسکن روستایی در سطح استان همدان دارای سبک ومناسبی است، گفت: مقررات ملی مبحث 19 در احداث ساختمان‌های همدان اجرا می‌شود درحالی که در بسیاری از شهرها به اجرا نرسیده است.

وی تصریح کرد: 937 واحد مسکن روستایی با 42 میلیارد و 300 میلیون تومان آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی در روند نوسازی قرار گرفته‌اند که سبب به چرخه درآوردن اشتغال شده است.

ظفری با اشاره به اینکه 161 واحد از 937 واحد مسکن نوسازی شده در استان، در شهرستان همدان قرار دارد بیان کرد: برای نوسازی 161 واحد مسکن در شهرستان همدان 8 میلیارد تومان اعتبار صرف شده که تحول و تحرکی در بخش اقتصاد مسکن ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: زلزله اخیر در شهرستان نهاوند نشان داد که تائیدیه رعایت مقررات ملی ساختمان در بخش روستایی توسط خود مردم سهه گذاشته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: اگر شناخت و نگاه عمیق مردم نبود موفقیتی نظیر نوسازی 49 از مساکن روستایی استان انجام نمی‌شد در حالی که این آمار در سطح کشور 41 درصد است.

ظفری با بیان اینکه هدف‌گذاری در بخش بهسازی و نوسازی مسکن روستایی 75 درصد است، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است که این نوسازی و بهسازی تا سال 1404 در مناطق روستایی انجام شود..

انتهای پیام/ص

بهسازی مسکن روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.