ناکامی دختران واليباليست قمی

دختران واليباليست نادر شيمي قم با ناكامي به كار خود در مرحله مقدماتي پيكارهاي واليبال قهرماني دختران پايان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسابقات والیبال رده سنی امید بانوان ایران بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال به میزبانی هیأت‌ زنجان به انجام رسید و در آن 10 تیم از استان‌های مختلف برای کسب مقام قهرمانی و مجوز صعود به دسته بالاتر با یکدیگر رقابت کردند.

در این رقابت‌ها 10 تیم هیأت‌ والیبال استان‌های بوشهر، قم، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کردستان، زنجان و سیستان و بلوچستان حضور داشتند و تیم والیبال دختران نادر شیمی به نمایندگی از قم متشکل از استعدادهای این رشته به میدان رفت اما با دست خالی بازگشت.

دختران واليباليست نادر شيمي قم با ناكامي به كار خود در مرحله مقدماتي پيكارهاي واليبال قهرماني دختران رده سني اميد ايران پايان دادند.

در حالی که نظارت بر این رقابت‌ها را فاطمه زندی بر عهده داشت، دختران والیبالیست قم در مرحله مقدماتی که دیدارهای آن در دو گروه پنج تیمی به انجام رسید، چهار بازی برابر حریفان خود برگزار کردند و در نهایت با سه باخت و تنها یک پیروزی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

مربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران که یکی از مربیان موفق و شاخص والیبال استان قم است و هدایت نادر شیمی قم را در این رقابت‌ها بر عهده داشت، راجع به عملکرد تیمش در این رقابت‌ها گفت: ما تیم بسیار جوانی را راهی مسابقات کرده بودیم و مطمئنم این تیم در آینده خواهد درخشید.

مهسا آراسته که در مسابقات جهانی سال 2017 در کادر فنی تیم ملی والیبال دختران ایران حضور داشت، اضافه کرد: هفت بازیکن جوان و نوجوان در ترکیب تیم ما حضور داشتند و به آن‌ها میدان داده شد، بنابراین شرایط چنین تیمی با تیمی که صد در صد نفرات آن بازیکن امید هستند تفاوت دارد.

وی خاطرنشان کرد: به اندازه کافی تمرین نکردیم، ضمن اینکه مشکلاتی برای در اختیارگیری سالن تمرین هم داشتیم که همگی مانع از این شد بتوانیم تمرین منسجمی داشته باشیم، اگر این نقص وجود نداشت قطعا با وجود یک تیم جوان، نتایج بهتری می‌گرفتیم، با این حال از عملکرد تیمم دفاع می کنم.

مربی تیم والیبال دختران نادر شیمی قم عنوان کرد: بازیکنان رده سنی امید قم در تست‌گیری ما شرکت کردند اما از نظر شرایط فیزیکی یا تکنیکی برای این مسابقات مناسب نبودند، بنابراین ترجیح داده شد که از بازیکنان جوان‌تر ولی با شرایط فیزیکی و تکنیکی مناسب‌تر این رده استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

پايان كار واليباليست‌هاي نادر شيمي قم با ناكامي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار