درخشان: تقابل با پرسپولیس نشان دهنده بدشانسی ماست

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: رویارویی با پرسپولیس در نخستین بازی جام حذفی نشان می دهد نفت بدشانس است.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران بیان کرد: درصدد برگزاری اردویی کوتاه مدت هستیم تا در این اردو تمرینات بدنسازی مناسبی انجام دهیم و از این لحاظ عقب ماندگی مان را نسبت به سایر تیم ها جبران کنیم. برای انجام دادن اردوی هفت تا هشت روزه برنامه ریزی کرده ایم و تلاش می کنیم رفته رفته وضعیتمان بهتر شود.

او ادامه داد: زمان این اردو در روزهای آتی مشخص می شود اما دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی هم هستیم.

درخشان درمورد مشکلات مالی باشگاه نفت اظهار داشت: بخشی از مشکلات رفع شده و امیدوارم باقی مانده مبلغ قرارداد بازیکنان هم به زودی پرداخت شود.

سرمربی نفت تهران درباره تقابل این تیم با پرسپولیس در نخستین بازی جام حذفی گفت: اعتقاد دارم بدشانسی ما سبب شده تا در نخستین بازی به مصاف تیم آماده و سرحال پرسپولیس برویم. امیدوارم بتوانیم برخلاف 2 بازی اخیرمان مقابل این تیم در جام حذفی بازی خوبی انجام دهیم.

او درمورد احتمال جذب بازیکن جدید از سوی تیم نفت تصریح کرد: به جذب بازیکن باکیفیت نیاز مبرمی داریم و تلاش می کنیم این امر محقق شود. درصورتی که نتوانیم بازیکن بگیریم، مشکلاتمان افزایش می یابد.

درخشان درباره ارزیابی اش از نتایج نفت تهران در 5 هفته ابتدایی لیگ گفت: معتقدم با توجه به وضعیت نفت نتایج خوبی در هفته های ابتدایی کسب کردیم چراکه تیم ما تنها سه روز پیش از شروع رقابت ها تشکیل شد و با این شرایط بسیار بهتر از تیم هایی نتیجه گرفته است که فصل آماده سازی خوبی پشت سرگذاشتند و امکانات خوبی دارند. خوشحالم که نسبت به آن تیم ها جایگاه خوبی داریم.

او درمورد تساوی نفت مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازی در مشهد بسیار سخت است اما مقابل تیمی که هفته پیش پرسپولیس را در تهران متوقف کرد و از وضعیت روحی و روانی ایده آلی بهره می برد، نمایش خوبی داشتیم و حتی می توانستیم سیاه جامگان را شکست دهیم اما تنها یک موقعیتمان به گل تبدیل شد. در کل به آینده تیمم امید زیادی دارم.

درخشان درباره میانگین سنی بالای نفت تهران گفت: نباید تنها به بازیکنان باتجربه نفت نگاه کنید چراکه بیشتر بازیکنان تیم ما در فاز تهاجمی زیر 23 سال هستند. البته به هیچ وجه نمی توانیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همین بازیکنان اکتفا کنیم و باید بازیکنان باکیفیت جدیدی به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم نفت تهران درمورد احتمال تسویه بدهی های این باشگاه تا آبان 96 بیان کرد: این موضوع دست من نیست و مسئولان باشگاه باید برای حل مشکلات تلاش کنند. تمام سختی ها را در نفت تحمل کردم تا روزهای خوبی را پیش رو داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره عملکرد تیم نفت تهران در لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار