شرکت‌های آلمانی در حال خارج کردن سرمایه‌های خود از انگلیس

شرکت‌های آلمانی از بیم اثرات منفی برکسیت روی کسب و کار آنها، مشغول خارج کردن سرمایه‌های خود از انگلیس هستند.

شرکت های آلمانی در حال خارج کردن سرمایه های خود از انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اتاق بازرگانی و صنایع انگلیس (BCC) و شرکت دی آی اچ کی (DIHK) امروز (دوشنبه) اعلام کرد: به دنبال احتمال تشدید ممنوعیت های مربوط به تجارت پس از برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا)، بیشتر شرکت های آلمانی در حال خارج کردن سرمایه های خود از انگلیس هستند.

اتاق بازرگانی و صنایع انگلیس و شرکت دی آی اچ کی در بیانیه ای مشترک از مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا و انگلیس درخواست کردند در خصوص تجارت در سراسر اروپا پس از برکسیت شفاف سازی کنند.

رئیس دی آی اچ کی اعلام کرد: شرکت های حاضر در انگلیس نگرانند که برکسیت اثرات منفی زیادی بر کسب و کار آنها بگذارد. معنای کلمه خروج از اتحادیه اروپا هنوز به طور واضح مشخص نشده است. بیشتر شرکت ها در حال حاضر مشغول خروج سرمایه های خود از انگلیس هستند.

این خبر درحالی منتشر شده است که مقامات انگلیسی امروز (دوشنبه) برای حضور در دور سوم مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا وارد بروکسل شده اند.

در همه پرسی که 23 ژوئن سال 2016 در انگلیس برگزار شد، بیش از 17 میلیون نفر به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی دادند و در مقابل بیش از 16 میلیون نفر خواهان ماندن انگلیس در این اتحادیه بودند.

انتهای پیام/

خروج سرمایه شرکت‌های آلمانی از انگلیس پیش از خروج از اتحادیه اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار