مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خبر داد؛

افزایش مساحت فضاهای ورزشی در فارس

مساحت فضاهای ورزشی در استان فارس 1 میلیون متر مربع افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر مساحت فضا‌های ورزشی در استان ۶۰۰ هزار مترمربع است، گفت: این میزان به ۱ میلیون متر مربع افزایش می‌یابد.

وی در مراسم آغاز ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر‌های ایج استهبان و نی‌ریز بیان کرد: این ۲ زمین چمن مصنوعی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مدت ۶ ماه ساخته می‌شود.


کامیاب با بیان اینکه همزمان با هفته دولت امسال ۱۰ طرح ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح و یا ساخت آن آغاز می‌شود افزود: با افتتاح این طرح‌ها مساحت فضا‌های ورزشی در استان افزایش می‌یابد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: در دو سال گذشته ۱۲۰ طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان فارس تکمیل و به بهره‌برداری رسید که امیدو است، تا پایان امسال تمام ۳۰۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان فارس افتتاح شود.


وی ادامه داد: امروز اداره کل ورزش و جوانان با مشکلات مختلفی از جمله تاسیسات نامناسب زیربنایی در ساخت مجموعه‌های ورزشی بوده و باعث بروز مشکلاتی در زمینه کمبود گاز و برق شده که این موضوع با یک برنامه‌ریزی دقیق عمرانی در حال رفع شدن است.


کامیاب به ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان فارس به ویژه مناطق محروم اشاره و اضافه کرد: با توجه به خشکسالی پی در پی در استان و کمبود منابع آب، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در برنامه قرار گرفته و در راستای برنامه ششم توسعه تقویت می‌شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: در دو سال گذشته یکی از موضوع‌های اولویت‌دار این اداره کل توجه به افزایش حقوق و مزایای کارکنان و پرداخت مطالبات آنان بوده که این امر محقق شده است.

انتهای پیام/ت

افزایش فضا های ورزشی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار