صیامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لیست امید نتوانست خواسته‌های اصلاح‌طلبان را برآورده کند

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: انتظارات اصلاح طلبان از لیست امید در مجلس، شورای شهر و کابینه دوازدهم انجام نشده است.

انتظارات برآورده نشده، مهم‌ترین چالش اصلاحات استدلاور صیامی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات اخیر عارف مبنی بر ضرورت پوست اندازی اصلاحات گفت: لیست امید آن طور که فکر می‌کرد در مجلس به موفقیت نرسیده و انتظاری که از لیست امید در مجلس، شورای شهر و به ویژه در کابینه دولت دوازدهم برای انتصاب وزرا می‌رفت، محقق نشده است.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه انتظارات اصلاح طلبان از لیست امید انجام نشده است، گفت: از این رو اکنون می‌خواهند یک موجی به راه اندازند تا در سیاست گذاری اصلاحات تغییرات صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه انتظارات اصلاح طلبان از لیست امید انجام نشده است، اظهار داشت: لذا اکنون مجبور هستند به سیاست‌های داخلی اصلاحات تن بدهند و در آینده باید منتظر بمانند که شهردار جدید چه می‌کند و همچنین از سوی دیگر منتظر شوند که آیا دولت با استفاده از وزرا و کابینه نظرات آنها را تأمین خواهد کرد یا خیر.

صیامی با تأکید بر اینکه انتظارات برآورده نشدن آنها از لیست امید مجلس و شورا مهم‌ترین چالش اصلاحات است، اظهار داشت: نوع عملکرد وزرا در رفتارهای آینده اصلاح طلبان اثرگذار خواهد بود و اگر عملکرد شهردار و وزرای کابینه برایشان راضی کننده بود، از خط و نشان کشیدن صرف نظر می‌کنند و اگر راضی کننده نباشد اعتراض شدیدی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

 

دلیل پوست اندازی جریان اصلاحات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار