دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان شورای پنجم در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان گفت: بعد از انتخاب هیئت رئیسه و ریاست شورا منتظر انتخاب شهردار آینده رشت هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید از تجربیات افراد بومی بهره مند شد افزود: انتظار داریم شهرداری مدیر و توانمند برای رشت انتخاب شود و نباید تنها بر اساس مقوله تعصبات ملی این انتخاب انجام شود و نادیده گرفتن صلاح شهر خیانت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: در استان گیلان مدیران توانمندی هستند که با دلسوزی ها و ارتباطات موثری که دارند می توانند در رفع مشکلات شهر رشت تاثیرگذار باشند و شورا باید با چنین افرادی همکاری داشته باشند.

آیت الله زین العابدین قربانی افزود: انتخاب شهردار نباید بر اساس داد و ستدها انجام شود و این مباحث با اعتمادی که مردم به منتخبین شوراها داشتند سازگار نیست و منافع شهر و شهروندان باید در اولویت باشد.

وی با تاکید به انتخاب شهردار رشت در اسرع وقت اظهار داشت: باید هر چه سریعتر شهرداری شایسته ، جامع الشرایط، دلسوز و در صورت امکان بومی برای شهر انتخاب شود تا نقاط ضعفی که در شهر وجود دارد برطرف شود.

آیت الله قربانی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای عزاداری سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: ماه محرم در پیش است و مردم به عشق امام حسین (ع) زندگی خود را فدا می کنند و برای این ایام فضای شهر باید مهیا باشد و با انتخاب شهردار اصلح در اسرع وقت امورات و اقدامات رفاهی به منظور پذیرایی از عزاداران حسینی در شهر فراهم شود.

در ادامه این دیدار سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نماینده ولی فقیه در گیلان همواره پیر و مراد همه ما بوده است و شورای رشت در همه کارهای اساسی و مهم با مراجعه به ایشان از نظرات و راهنمائیهایشان بهره مند می شوند.

وی افزود: اعضای شورای پنجم رشت بعد از انتخابات و قبل از شروع به کار این دوره شورا جلسات متعددی در خصوص انتخاب شهردار آینده رشت برگزار کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه طی جلسات متعدد شاخصها و نیازهای انتخاب شهردار رشت مشخص شد تصریح کرد: متاسفانه در استان گیلان تولید نیروی متخصص چندانی انجام نشد و برخی از نیروهای متخصص که در خارج از استان حضور دارند تمایل چندانی به حضور در شهر ندارند.

علوی با تاکید بر پیروی شورای پنجم رشت از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: رهنمودهای آیت الله قربانی همواره بر فکر و اندیشه منتخبین شورای رشت تاثیرگذار بوده است و بنده نیز معتقدم که انتخاب شهردار بومی که دلسوز و دغدغه رفع مشکلات شهری را دارد به شرط داشتن شرایط مناسب ،تخصص و تجربه لازم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار رشت از بین گزینه های ملی افزود: این مبحث به علت دغدغه ها و بر اساس مشکلات توسط منتخبین شورا مطرح شده است و بی شک راهنمائی های نماینده ولی فقیه در گیلان همواره کارساز بوده است.

 

انتهای پیام/م.ع

دیدار علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.