فرماندار مهدیشهر;

آغاز افتتاح 51 طرح عمرانی در مهدیشهر

فرماندار مهدیشهر از بهره برداری و کلنگ زنی 51 طرح با صرف 24 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر با اشاره به آغاز ساخت ایستگاه هواشناسی در این شهر همزمان با هفته دولت گفت : کلنگ زنی ایستگاه خودکار هواشناسی مهدی‌شهر از جمله طرح های مهم این شهرستان است.


وی اظهارداشت: ارتقای ایستگاه اقلیم‌شناسی سنتی به خودکار، افزایش زمان‌های داده‌برداری از سه نوبت به 24 نوبت در روز از جمله مزیت های راه اندازی این طرح است.


وی اضافه کرد : همچنین کلنگ زنی طرح گاز رسانی به فولاد محله با بیش هفت میلیارد تومان از دیگر طرح های هفته دولت در این منطقه است.


فرماندار مهدیشهر اضافه کرد : احداث ایستگاه سی جی اس، تقلیل فشار اصلی ورودی روستا به تعداد یک عدد با ظرفیت 30 هزار مترمکعب بر ساعت نخستین بخش طرح در کنار لوله گذاری است که در دستور کار قرار دارد.


ارگی تصریح کرد: احداث ایستگاه تقلیل فشار داخل روستایی با ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت، احداث ایستگاه حفاظت، اجرای خط انتقال با فشار یک هزار پی اس آی، به متراژ 150 متر، اجرای خط تغذیه شش کیلومتر و اجرای خط شبکه انتقال به طول 36 کیلومتر ازجمله برنامه‌های شرکت گاز استان در طرح گازرسانی به روستای فولادمحله است.


انتهای پیام / ه


افتتاح پروژه عمرانی در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار