احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جزییاتی جدید از ساخت «آزارگر»/ حضور در فجر سی و ششم

محمد احمدی به جزییاتی از جدیدترین فیلمی که در دست تهیه دارد، پرداخت.

جزییاتی ازمحمد احمدی تهیه کننده سینما با اشاره به برخی از جزییات پروژه «آزارگر» که پروانه ساخت آن دیروز صادر شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: «آزارگر» موضوعی اجتماعی دارد، لوکشن‌های آن در تهران می‌گذرد و تمام تلاش ما حضور آن، در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است.

وی افزود: این اثر حدود شش بازیگر اصلی زن و مرد دارد و نویسندگی آن را محمد رضا بیاتی انجام داده که کارگردانی را نیز به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی اش عهده دار است.

این تهیه کننده درباره علت همکاری با کارگردانان فیلم اولی اظهار داشت:حدود هفده سال در حوزه سینما فعالیت دارم که در این مدت، تقریبا با 90 درصد کارگردان‌های کار اولی همکاری داشتم، علت آن انگیزه و انرژی بالای این قشر از فیلمساران است.

تهیه کننده «اسکی باز» اضافه کرد: اگر به کارنامه کارگردان‌های با سابقه هم نگاه کنید می‌بینید که بهترین آثاری که ساختند جزو اولین فیلم‌های آن ها بوده است.

وی تصریح کرد: به نظرم انرژی فیلم اولی‌ها بسیار بالاست که این انرژی را دوست دارم چون به من هم می رسد از سویی کار با آن ها یک ریسکی دارد که تجربه کردن آن و حمایت از استعدادشان، نتیجه و بازخورد مثبتی برای من دارد و مورد علاقه من است.

احمدی خاطر نشان کرد: در همین هفته جلسه‌ای با کارگردان خواهیم گذاشت و برنامه ریزی‌های لازم جهت رفتن به پیش تولید را انجام می دهیم.

گفتنی است «آزارگر» به تهیه کنندگی محمد احمدی و نویسندگی و کارگردانی محمدرضا بیاتی است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار