سرپرست مرکز قرنطینه و بازیابی وحوش:

وجود بزرگترین مرکز قرنطینه غرب کشور در منطقه کلدر

سرپرست مرکز قرنطینه و بازیابی وحوش گفت: بزرگ‌ترین مرکز قرنطینه غرب کشور در منطقه کلدر واقع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امین مرادی سرپرست مرکز قرنطینه و بازیابی وحوش با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مرکز قرنطینه غرب کشور در منطقه کلدر واقع است، اظهار داشت: قرارگیری این مرکز در این محل برای این بوده که در شرایط طبیعی واقع شود و حیواناتی که به‌نوعی آسیب می‌بینند توسط خود همکاران ما یا توسط همیاران محیط‌زیست به این مکان منتقل می‌شوند.

وی افزود: اقدامات لازم توسط کارشناسان دامپزشکی بر روی حیوانات انجام شده، درصورتی‌که نیازمند جراحی، تصویربرداری و درمان تکمیلی بوده با توجه به‌قرار دادی که با بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لرستان بسته‌شده به این محل انتقال داده و تحت درمان قرار می‌گیرند.


سرپرست مرکز قرنطینه و بازیابی وحوش با اشاره به اینکه سعی شده تمام طراحی محیط شرایط طبیعی را داشته باشد، عنوان کرد: حیوان بعد از درمان در طبیعت ر‌ها شده و حیواناتی که درمان نمی‌شوند تا زمان تلف شدن در محل خاصی نگه‌داری می‌شوند.

وی در رابطه با تعداد حیوانات درمان شده در سال جاری تصریح کرد: درمان و رهاسازی ۸۲ گونه پرنده، ۱۸ مورد پستاندار و ۹ مورد خزندگان شامل مار و لاک‌پشت را امسال داشته‌ایم.

انتهای پیام/م

بزرگترین مرکز قرنطینه غرب کشور در منطقه کلدر خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار