زجرکش‌کردن حیوانات به نام باغ‌وحش در پایتخت + فیلم

شهروندان تهرانی برای ورود به این مرکز دوهزار تومان می‌پردازند اما صحنه‌ای که با آن مواجه می‌شوند روی هم انباشته‌شدن حیواناتی بینوا در فضایی متعفن است با مرگی تدریجی دست‌ به گریبانند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار فیلمی تأمل‌برانگیز از مرکزی تحت عنوان باغ وحش، که در پایتخت کشور برای به نمایش گذاشتن حیوانات به شهروندان تهرانی بلیط می‌فروشد، در فضای مجازی واکنش‌های انتقادآمیز کاربران را به‌همراه داشته است.

این  باغ وحش که در ابتدای جاده کن ــ سولقان واقع شده بدون در دست داشتن مجوز سازمان حفاظت محیط زیست گونه‌های حیات وحش چون پرندگان شکاری، روباه، خرگوش، طاووس و حیوانات اهلی شامل نژادهای مختلف سگ را در شرایط اسفبار بهداشتی به نمایش می‌گذارد.

فیلم پخش‌شده در فضای مجازی را که حکایت بر فعالیت غیرقانونی این مرکز دارد در ادامه مشاهده می‌کنید؛ مرکزی که شهروندان تهرانی برای ورود به آن مبلغ دو هزار تومان پرداخت می‌کنند تا دقایقی را کنار حیوانات سپری کنند اما صحنه‌ای که با آن مواجه می‌شوند، رو هم انباشته شدن حیواناتی بینواست که بر بستری از فضولات خود، در فضایی متعفن با مرگی تدریجی دست به گریبانند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

باغ وحش یا قتلگاه حیوانات؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار