سردار شهید اسکندری، رسالتی بزرگ برای جامعه

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: سردار شهید اسکندری، رسالتی بزرگ برای جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در نشست هم اندیشی ساخت و تولید مستند تلویزیونی سردار شهید عبدالله اسکندری با اشاره به اینکه شهید اسکندری، یک شاخص فرا ملی است، بیان کرد: معرفی این شهید بزرگوار به جامعه، یک رسالت بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست هم اندیشی در خصوص بررسی راهکار‌های ساخت و تولید این مستند تلویزیونی برگزار شده، افزود: امید است، با مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه اثری ارزشمند تولید شود.

محمدی تصریح کرد: فراخوان ملی جمع آوری اسناد و آثار شهید اسکندری در سراسر کشور، تولید نرم افزار چند رسانه‌ای و کتاب این شهید بزرگوار بخشی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در معرفی سردار شهید این شهید بزرگوار است.


مدیر پژوهش صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: صدا و سیمای استان در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ابعاد شخصیتی سردار شهید عبدالله اسکندری، درنظر دارد ساخت مستند تلویزیونی این شهید بزرگوار را از مهرماه امسال آغاز کند که در این زمینه به تحقیق و پژوهش گسترده‌ای نیاز است.

محمدی اضافه کرد: یکی از اهداف صدا و سیمای مرکز فارس ساخت مستندی فاخر در این زمینه است تا علاوه بر معرفی ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار بتواند جلوه‌ای تازه از رشادت‌های شهداء و رزمندگان استان فارس در دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

روزیطلب تهیه کننده و مجری این طرح نیز اظهار کرد: ساخت این مستند تلویزیونی بر اساس مستند بازسازی بوده و این اثر ۶۵ تا ۷۵ دقیقه‌ای پس از تولید برای شرکت در جشنواره‌های فیلم فجر و سینما حقیقت نیز ارسال می‌شود.

وی گفت: شهید اسکندری یکی از شهداء شاخص استان فارس و کشور است که مقرر شده مستندی در سطح ملی تولید شود تا  از این طریق این شهید بزرگوار در کشور معرفی شود.

انتهای پیام/ت

شهید اسکندری یکی از شهداء شاخص ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار