افتتاح بیش از ۷۳۳ واحد مسکن مهر

۷۳۳ واحد مسکن مهر در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به افتتاح ۷۳۳ واحد مسکن مهر در استان فارس اظهار کرد: این واحدها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، با اعطای ۴۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و خودیاری متقاضیان ساخته شده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۴۴ طرح هادی در روستاهای فارس با ۴۸ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال اعتبارات استانی، ملی و منابع داخلی بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس بیان کرد: ۲۰ هزار و ۱۴۷ خانوار از مزایای اجرای طرح‌های هادی در ۱۲ شهرستان استان فارس بهره‌مند می‌شوند.

زمانی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان فارس باید برای حدود ۲ هزار و ۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان طرح هادی تهیه کند، تصریح کرد: تاکنون در هزار و ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس این طرح‌ها اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت ۳ هزار و ۱۰ واحد مسکونی روستایی فارس از مزایای طرح‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی برخوردار می‌شوند.

زمانی بیان کرد: همه شرایط برای پرداخت تسهیلات ۱۸ و ۲۰ میلیون تومانی به خانواده‌های روستایی برای بازسازی خانه‌ها و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی وجود دارد.

وی ادامه داد: طرح‌های بهسازی مسکن روستایی در ۲۹ شهرستان استان فارس انجام شده است.

انتهای پیام/ن

بهره برداری از مسکن مهر در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار