دستگيری سارقان حرفه‌ای احشام در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگيري 2 نفر سارق حرفه‌ای احشام و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رمضان الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان بناب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب، دستگیری سارقان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: 2 نفر سارق حرفه ای در حین سرقت، شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 10 فقره سرقت احشام از روستا های شهر ستان بناب اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد، مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب هم چنین از دستگیری 8 نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل و کشف بیش از500 میلیون ریال سیم و کابل سرقتی خبر داد.

الهودردیان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق 3 فاز از یک کارگاه خصوصی ،موضوع در دستورکار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات ماموران 8 نفر سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به بیش از 500 میلیون ریال سیم و کابل اعتراف کشف کردند.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند و هرگونه ،پیشنهاددر خصوص عملکرد کارکنان داشته را با سامانه 197 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری 8 نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل دربناب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.