داورزنی:

شکست کشتی تاریخی بود / بیشترین رقم پرداختی وزارت به کشتی است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در کنار فدراسیون ها هستیم و به زودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.

شکست کشتی تاریخی بود / بیشترین رقم پرداختی وزارت به کشتی استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا داور زنی درباره نتایج ضعیم تیم ها ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی فرانسه گفت : ورود دکتر سلطانی فر به نتایج اخیر کشتی ازاد در مسابقات جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی ایشان است.
 
معاون قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود : شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می شود و طبیعی است رئیس فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد ولی آنچه مهم تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت : وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست ، ما در کنار فدراسیون ها هستیم و بزودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.
 
وی درباره میزان کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت : از 117 میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی برای اختصاص به فدراسیون قرار دارد کشتی با 12 میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از ان فوتبال با ده میلیارد ، جانبازان و معلولان با شش و نیم میلیارد ، والیبال شش میلیارد ، بسکتبال چهار میلیارد ، دو و میدانی پنج و نیم میلیارد و مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می گیرد.
 
داورزنی اضافه کرد : ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و آقای خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست ولی در دوره جدید ، پاسخگویی فدراسیون ها در قبال مردم و وزارتخانه بیشتر باید باشد و بزودی با کمک آقای خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می دهیم و نتایج آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.
 
انتهای پیام/

واکنش داورزنی به نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار