مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

اختصاص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مشاغل خانگی لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مشاغل خانگی در این لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی به لرستان تخصیص یافت.

وی افزود: هم اکنون ۶ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شده است و در بانک ملی موجود است، ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز در روز‌های آینده وارد سیستم بانکی بانک صادرات می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: سامانه مشاغل خانگی باز است و ثبت‌نام انجام می‌شود و افراد متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه متقاضیان تسهیات به طور حتم باید در سامانه ثبت نام کنند بیان کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه کد رهگیری دریافت می‌کنند و با توجه مدارکی که به ادارات مربوطه ارایه می‌دهد مجوز برای آن‌ها صادر و به اداره کار معرفی می‌شود.

آشتاب گفت: ۳۶۰ رسته شغلی در مشاغل خانگی شناساسی شده است که افراد می‌توانند در رسته‌های شغلی که مدرک دارند در سامانه ثبت‌نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات مشاغل خانگی قرض الحسنه است خاطرنشان کرد: به هر نفر ۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

۱۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مشاغل خانگی لرستان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار