معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ایلام

با حضور سرپرست وزارت نیرو دستگاه های برتر استان ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ایلام

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،23 دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی، اقتصاد مقاومتی و خدمات عمومی، توسعه روستایی، بهسازی، هوشمند سازی و فناوری اطلاعات، فرهنگی، علمی و آموزشی و ... در جشنواره شهید رجایی و شورای اداری استان ایلام معرفی شدند.

آموزش و پرورش استان، ثبت اسناد و املاک، آب منطقه ای، جهادکشاورزی، بیمه سلامت، استاندارد و تحقیقات صنعتی، آب و فاضلاب روستایی، صنعت،معدن و تجارت و در شاخص های اختصاصی دستگاه های راه و شهرسازی، فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی معرفی شدند.

در حوزه اقتصاد مقاومتی، دانشگاه ایلام، شرکت توزیع نیروی برق، تعاون کار و رفاه اجتماعی و در حوزه عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن، بهبود فضای کسب و کار بانک ملی استان، اداره کل فن آوری و ارتباطات و اطلاعات در حوزه توسعه فناوری به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

همچنین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی در حوزه شاخص عمومی و آب و فاضلاب شهری و دامپزشکی و نوسازی مدارس و تعاون روستایی از دیگر دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی بودند.

استاندار ایلام با تبریک به دستگاه های برتر در خصوص شاخص های انتخابی گفت: این انتخاب بر اساس شاخص های اعلامی و تکمیل فرم ها ارسالی سازمان برنامه و بودجه بوده و اگر دستگاهی با انجام فعالیت مناسب جزو این دستگاه های منتخب نیست باید به تکمیل فرم ها بر اساس شاخص های خواسته شده در سال اینده دقت بیشتری داسته باشد.

انتهای پیام/اس

انتخاب برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.