اعتبارات ورزش شهرستان جم ۵ برابر شد

فرماندار جم با بیان اینکه اعتبارات ورزش شهرستان پنج برابر افزایش پیدا کرد، گفت: ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان در سال جاری به بخش ریز اختصاص داده شده است.

اعتبارات ورزش شهرستان جم ۵ برابر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی صبح سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره روستای تنگمان جمال آباد  ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از مطالبات اهالی روستای تنگمان جمال آباد در حوزه ورزش محقق شد.

وی افزود: یازده هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان جم وجود دارد که با توجه به جمعیت شهرستان، رقم بسیار خوبی محسوب می شود.

نوروزی با بیان اینکه در دولت یازدهم، اعتبارات شهرستان جم در حوزه ورزش، رشد پنج برابری داشت، گفت: پنج زمین چمن مصنوعی کوچک در سال جاری در شهرستان احداث می شود که دو زمین آن در بخش ریز است.

وی افزود: شهرستان جم در همه رشته های ورزشی موفق است و برای توسعه ورزش شهرستان تلاش کردیم اتکا به نفذت و شهرک ها کاهش یابد.

نوروزی افزود: ۱۹ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی و ارزش افزوده در ۴ سال گذشته به بخش ریز اختصاص یافت و ۱.۲ میلیارد تومان از این مبلغ در روستای تنگمان جمال آباد هزینه شده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.