هاشمی:

تولید تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است/ راه اندازی سایت "حامی بانو"

استاندار تهران گفت: راه نجات کشور از بحران اقتصادی، تولید است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم رونمایی از سایت حامی بانو که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: باید در کشور بر توان تولید تسلط پیدا کنیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: هنگامی که به گذشته تمام کشورهایی که امروز حرفی برای گفتن دارند، توجه می‌کنیم، می‌بینیم که همه این کشورها بر تولید تأکید داشتند. 

هاشمی عنوان کرد: خداوند متعال نعمت‌های زیادی را به ما ایرانیان چه در زیر و چه در روی زمین عطا کرده است و در بخش نفت، گاز و معدن جزء برترین کشور‌ها هستیم.

استاندار تهران اذعان کرد: در کشور ما برای تولید نیروی انسانی کافی وجود دارد و فقط باید در بحث استعدادیابی گام‌های خوبی برداشته شود.

وی گفت: در همین راستا استعدادیابی برای بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار انجام شده و در استان تهران و اطراف آن از جمله شهرری شناسایی ها صورت گرفته است و امروز شاهد کارآفرینی بانوان هستیم.

هاشمی بیان کرد: تولید کالا یک بخش است و فروش آن بخشی دیگر، به همین دلیل سایت حامی نو برای حمایت از فروش تولیدات بانوان راه‌اندازی شد.

وی گفت: این سایت به معرفی محصولات تولیدی بانوان و سرپرست خانوار می‌پردازد. ما این اطمینان را می‌دهیم در سایت حامی بانو کالا به درستی عرضه و به فروش برسد.

استاندار تهران افزود: در این سایت شاهد تنوع در محصولات هستیم.

وی عنوان کرد: در شرایط که بحران اقتصادی در میان واحد‌های کارآفرین برخی واحد‌های تولیدی بودند که روی پای خود ایستادند و چرخه اقتصاد را چرخاندند و با مشکل کمتری مواجه شدند.

استاندار تهران عنوان کرد: دولت دوازدهم برای مقوله تولید و اشتغال تاکید ویژه‌ای کرده است؛ چرا که تنها راه نجات کشور تولید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار