آیت الله نمازی:

مدیران و مسوولان اجرایی شیفته جاذبه های دنیوی و منازعات سیاسی نشوند

نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان گفت: منازعات سیاسی و حزبی و درگیری های اجرایی مدیران در شرایطی که جوانانی کم سن و سال چون شهید حججی برای اسلام سر می دهند در شان امت انقلابی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله عبدالنبی نمازی، دقایقی قبل در شورای اداری شهرستان کاشان در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهرستان گفت :مقام معظم رهبری به همه سطوح طلاب، روحانیون، مدیران و مسوولان دولت و حتی در دیدار با خبرگان رهبری انقلابی بودن را تاکیدکرد و خواستارشد.

وی،با تاکید براینکه در حال حاضر جوانان مثل دسته های گل در عراق و سوریه به شهادت می رسند گفت: عده ای متاسفانه درگیری منازعات سیاسی، نزاع های انتخاباتی و دعوای مدیریت های اجرایی شهری اعم از شورا و شهرداری ها در استان ها و شهرها هستند.

به‌گفته‌وی، شان امت انقلابی ایران نیست که مسوولان درگیر این نزاع ها در حوزه مدیریتی و پست های زودگذر و موقت دنیوی شوند در حالیکه ما فقط به عنوان تکلیف و خدمت آمدیم.

امام جمعه کاشان، با اشاره به این کلام امام راحل که فرمود من بر اساس تکلیف شرعی برای براندازی رژیم منحوس پهلوی قیام کردم تا دولت تمدن اسلامی و کریمه اسلام حاکم شود گفت :ایجاد روحیه برادری و مهربانی برای همه ضروری و در پرهیز از اختلافات ضروری است.

آیت الله نمازی، حرکت و عملکرد گروه ها و تشکل های سیاسی را به عنوان بازوان نظام اسلامی در سایه اخلاص و دلسوزی را خواستارشد و گفت :وقتی ما برای خدا کار کنیم پروردگار هم بر اساس سنت الهی و وعده ای که داده است ما را یاری و پیروز می کند.

وی، عملکرد خوب و مخلصانه مدیران در جهاد سیاسی، فرهنگی، تبلیغاتی و مدیریتی را تاکیدکرد و گفت: قدردانستن نعمت انقلاب، امنیت، ولایت و رهبری برای همه ضروری است.

به‌گفته‌وی، هیچ جای دنیای رهبری مثل آیت الله خامنه ای به شجاعت، صلابت، کاردان، سلامت، درایت و تدبیر حکمیانه کشور ما ندارد در شرایطی که روان شناسان آمریکا گفته اند ترامپ اعتدال، سلامت و صلاحیت رهبری کشور آمریکا را ندارد.

عضو خبرگان رهبری، توفیق تفکر در اندیشه اینکه چه کسی هستیم، کجا هستیم و به کجا می رویم را برای مدیران و مسوولان از خداوند منان خواستارشد.

آیت الله نمازی، تصریح کرد: امام محمد باقر علیه السلام به جابر راوی حدیث و از شاگردان برجسته آن حضرت توصیه ای را فرموده است که نسخه عملی، کاربردی و شفابخش برای امروز ما ومدیران دارای سلسله مراتب حاکمیتی کشور است.

وی، اظهارداشت :امام محمد باقر علیه السلام در این حدیث می فرماید " مقام و منصب و جاذبه های دنیا حجاب است"

به گفته وی، بر اساس حدیث دیگری از امام صادق علیه السلام که فرمودند " اقتضای اولیه دنیا جهل است" دنیا آنقدر جاذبه دارد که چشم های انسان بی خیال را جذب می کند.

به‌گفته‌وی، ما در دنیایی زندگی می کنیم که جذب جاذبه های کاذب آن می شویم و برای کسی استثنا ندارد همه در معرض امتحان و آزمایش جاذبه های پول و مقام و پست و ریاست و درهم و دلار هستیم.

انتهای پیام/ب

نماینده ولی فقیه کاشان در شورای اداری این شهرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.