فرماندار بروجرد:

۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بروجرد

معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار میلیارد ریال در بروجرد سرمایه گذاری شده که ۲ هزارو پانصد میلیارد ریال آن تسهیلات وپانصد میلیارد ریال آورده بخش خصوصی بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی‌فر معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد  گفت: برای توسعه وپیشرفت شهرستان باید از بخش خصوصی استفاده شود که تحقق این مهم نیز با همکاری و هماهنگی بین بخشی امکان پذیر است.


وی افزود:همه باید درجهت توسعه و پیشرفت بروجرد حرکت کنیم.


فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حجم مطالبات بسیاری درشهرستان بروجرد انباشته شده است بیان کرد: وجود این مهم باعث شده تا اقداماتی که در راستای توسعه شهرستان صورت می‌گیرد چشمگیر نباشد.


کورانی فر تاکید کرد: برای توسعه وپیشرفت بروجرد باید ازبه وجودآوردن مسایل ومشکلات حاشیه‌ای پرهیز کرد.


وی ادامه داد: آماده سازی و مهیا کردن فضای عمومی جامعه برای پیشرفت وتوسعه بروجرد از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه وخبرنگاران است.


معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضرهمه روستا‌ها بروجرد از نعمت آب آشامیدنی برخورارهستند گفت: تا پایان سال ۹۷ همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار بروجرد به شبکه گاز شهری متصل می‌شوند.

کورانی فرافزود: مسکن روستایی و اجرای طرح هادی در روستا‌های بروجرد ۲۴ درصد ازمیانگین کشوری بالاتر است.


وی اظهارکرد: با توجه به اینکه مقرر شد بیمارستان ایت الله بروجردی به صورت کامل راه اندازی شود در بهره برداری از این واحد درمانی براساس زمان بندی مشخص شده تاخیر ایجاد شده است.


فرماندار بروجرد اضافه کرد: آزاد راه اراک - بروجرد - خرم آباد سال آینده به بهره برداری می‌رسد که یک امتیاز ویژه برای شهرستان محصوب می‌شود وباید تلاش کرد تا از این پتانسیل برای توسعه وپیشرفت بروجرد استفاده شود.


کورانی‌فر بیان کرد: احداث فرودگاه نیازمند ۳۵۰ هکتار زمین است که تاکنون ۱۷۷ هکتار آن خریداری شده ومقرر شده ۱۸۰ هکتار باقیمانده امسال از محل بودجه ملی خریداری شود.

انتهای پیام /م

امسال سه هزار میلیارد ریال در بروجرد سرمایه گذاری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار