رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم :

دعوت ملی‌ پوش پاراتکواندو قمی به اردوی تیم ملی اعزامی

جمشیدی گفت:شعبانی ،ملی‌پوش پاراتکواندو قم به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی 2017 دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد جمشیدی ،رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم،گفت: محمدرضا شعبانی تنها ملی‌پوش پاراتکواندو استان قم است که هم سابقه درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارد و هم اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: امسال شاهد اعزام شعبانی به نمایندگی از قم به رقابت‌های آسیایی بودیم و اکنون این تکواندوکار ارزنده در اردوی تیم ملی پاراتکواندو ایران قرار دارد تا در کنار دیگر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی آمادگی لازم را برای اعزام به پیکارهای جهانی 2017 به دست بیاورد.

وی بیان کرد: مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان از روز 27 مهر ماه در شهر لندن پایتخت انگلیس آغاز می‌شود و محمدرضا شعبانی تکواندوکار شایسته قم همراه با هفت ملی‌پوش دیگر، به میزبانی خانه تکواندو خود را به منظور حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها مهیا می‌کند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود:با بیان اینکه رقابت‌های جهانی امسال به میزبانی شهر لندن به انجام می‌رسد،  در حالی که هدایت تیم ملی پاراتکواندو را پیام خانلرخانی بر عهده دارد، تیم ملی زیر نظر وی و دیگر اعضای کادر فنی برای اعزام به هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود.

جمشیدی عنوان کرد: علاوه بر پیام خانلرخانی که سرمربی تیم ملی است، مهدی احمدی به عنوان مربی در کادر فنی این تیم حضور دارد و اعزام ملی‌پوشان به پیکارهای جهانی در حالی صورت می‌گیرد که امتیاز مسابقات قهرمانی جهان G10 است و مدعیان کسب سهمیه پارالمپیک باید تمام توان خود را به کار بگیرند.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال 2020 در شهر توکیو ژاپن به انجام می‌رسد، به قهرمان این رقابت‌ها 100 امتیاز، نایب‌قهرمان 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

تكواندوكار قم در راه اعزام به پیکارهای جهانی لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار