ولایتی در همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد؛

علوم انسانی در دانشگاه‌ها عقیم متولد شده است

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: علوم انسانی در دانشگاه‌ها عقیم متولد شد که هنوز هم گرفتار علوم انسانی هستیم، این علوم باب دل شرق، اسلام و ایران نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۵۳ توفیق معلمی در دانشگاه دارم، علوم انسانی در دانشگاه‌ها عقیم متولد شد هنوز هم گرفتار علوم انسانی هستیم، این علوم انسانی باب دل شرق، اسلام و ایران نیست.

 وی ادامه داد: علوم انسانی از اول انقلاب تا به حال هیچ تحول جدی نداشته است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد افزود: دانشگاه آزاد پرچم داری علوم انسانی، اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی را در دست گیرد و این امکان وجود دارد.

 ولایتی تصریح کرد: همکاری و تعامل با اساتید داخل و خارج را در دستور کار خود داریم. دانشگاه آزاد باید از وضعیت ملوک الطوایفی و مجمع الجزایری نجات پیدا کند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد تصریح کرد: مدیران گروه وقتی مسئولیت می‌گیرند موظف هستند بر اعضاء گروه نظارت کنند، من از شما معاونین آموزشی یک ماه دیگر برای رسیدن به اهداف پژوهشی و مواردی که امروز داشتم برنامه می‌خواهم.

وی افزود: بخشی از فضای خوابگاهی که خالی است برای استقرار اساتید برای پژوهش استفاده یا مکانی برای آن در نظر گرفته شود، هرم علمی دانشگاه آزاد در شان این دانشگاه نیست، مربیان باید ارتقاء پبدا کنند وگرنه از دانشگاه آزاد خداحافظی کنند.

ولایتی یادآورشد:۲۰ هزار نفر فارغ التحصیل دکتری داریم.

انتهای پیام/

 علوم انسانی تحول جدی نداشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار