عضو شورای شهر یزد:

تقویت زیر ساخت‌ های جذب گردشگر در یزد جهانی

نبودن بستر و زیر ساخت‌های گردشگری در شهر موجب از دست دادن توسعه صنعت گردشگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حمید رضا قمی عضو شورای شهر یزد با اشاره به برنامه‌های شواری پنجم گفت: ارتقاء سطح فرهنگی، توجه به نشاط شهروندان و تبدیل یزد به شهری هوشمند به صورت جدی در شورا پیگیری می‌شود.

وی افزود: بحث ساماندهی، تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین تسهیل خدمت رسانی به مردم از دیگر برنامه‌هایی است که در شورا مطرح است.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اظهار داشت: با جهانی شدن شهر یزد، عنایت به توسعه صنعت گردشگری ضروری است، زیرا با شرایط به وجود آمده این صنعت می‌تواند در شهر یزد به اوج خود برسد و مهمترین سازمانی که می‌تواند نقش بسزایی دراین امر داشته باشد شهرداری است.

حمیدرضا قمی افزود:، اما اگر بستر و زیر ساخت‌های گردشگری نظیر هتل‌هایی در سطح بین المللی، سامانه حمل و نقل مناسب برای سرویس دهی بهتر به توریست و فرهنگ عمومی ارتباط با توریست در شهر وجود نداشته باشد ممکن است این فرصت ارزنده برای توسعه صنعت گردشگری را از دست داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تحقق جامعه اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نکته دیگری است که بسیار قابل توجه بوده و در برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگی شهر یزد تلاش شده تا جامعه را به مسیری ببریم که فرهنگ اسلامی جامعه حفظ شده و همان فرهنگ اصیلی که ریشه تاریخی در اسلام و فرهنگ مردم دارد ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/ا

زیر ساخت‌ های جذب گردشگر در یزد جهانی تقویت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار