طارمی : خوشحالم که بخشی از تاریخ سازی تیم ملی هستم / تیم قدرتمند و خوبی داریم

مهاجم تیم فوتبال کشورمان گفت : خوشحالم که توانستم در فوتبال کشورمو تیم ملی بخش از تاریخ سازی باشم.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار در مقابل کره جنوبی مورد تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است و در بخشی از صحبت هایش عنوان کرده : بسیار خوشحالم که توانستم در فوتبال کشورم و تیم ملی بخشی از تاریخ سازی باشم . تیم ما در گروهش بهترین بود و با قدرت راهی جام جهانی شد . 

طارمی : خوشحالم که بخشی از تاریخ سازی تیم ملی هستم / تیم قدرتمند و خوبی داریم

طارمی در ادامه گفت : پیش از دیدار مقابل تیم ازبکستان کریم انصاری فرد به من گفت که احساس می کنم در این بازی گل می زنی ، دقیقا چنین اتفاقی هم افتاد و زمانی که قصد داشتم خوشحالی ام را با او تقسیم کنم. انصاری فرد را پیدا نکردم زیرا در پشت دروازه در حال گرم کردن بود. با پایان بازی همه از نتیجه خوشحال بودیم و با هم شادی کردیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان داشت : پیش از گلی که در مقابل ازبکستان زدم بازی با یک گل به سود ما بود و همه استرس داشتند اما توانستم با گل دوم خیال همه را برای رسیدن به جام جهانی فوتبال راحت کنم. این دستآورد تاریخی بزرگی بود و من بسیار خوشحالم که بخشی از آن بودم .

طارمی : خوشحالم که بخشی از تاریخ سازی تیم ملی هستم / تیم قدرتمند و خوبی داریم


طارمی زمانی که به تیم ملی آمد 25 سال داشت توانست از همان زمان عملکرد خوب و درخشانی داشته باشد به طوری که در تیم ملی و پرسپولیس به طور متوسط در هر 2 بازی گل زنی کند. همچنین طارمی نقش زیادی در پیروزی های تیم ملی داشته است و موفق شد با گل در مقابل قطر و چین برای ایران 6 امتیاز حساس بگیرد.


مهاجم تیم پرسپولیس به همراه سردار آزمون که در روسیه توپ می زند زوج بسیار خوبی در خط حمله ایران محسوب می شوند. آن ها توانستند عملکرد خوبی در مقابل ازبکستان داشته باشند با این حال آزمون در بازی پنج شنبه به دلیل محرومیت حضور ندارد.
طارمی درباره رابطه اش با سردار آزمون گفته است : من همیشه رابطه خوبی با آزمون داشته ام و به طور کلی با همه هم تیمی هایم رابطه خوبی دارم . من شخصیت آزمون را تحسین می کنم و دوست دارم که در کنارش بازی کنم.

طارمی : خوشحالم که بخشی از تاریخ سازی تیم ملی هستم / تیم قدرتمند و خوبی داریم



تیم ملی ایران دفاع مستحکم و خوبی دارد و 8 بازی است که گلی دریافت نکرده است کی روش به دفاع تیمش اعتقاد دارد و می داند طارمی و آزمون می توانند با گل زدن کار حریفان را تمام کنند.


مهدی طارمی با 3 گل و سردار آزمون با 2 گل گلزنان تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی بودند .طارمی به همراه محمد عبدالرحمان از عراق ، نافل عابد از عربستان و احمد خلیل از امارات همگی تعداد گل های برابری دارند و سوال این جاست که چه کسی آقای گل این رقابت ها می شود .

طارمی : خوشحالم که بخشی از تاریخ سازی تیم ملی هستم / تیم قدرتمند و خوبی داریم


طارمی در پایان گفته است : ما توانستیم با تلاشمان جواز حضور در بزرگترین مسابقه فوتبال در جهان را کسب کنیم . من به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی تلاش می کنم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم . نکته ای که اهمیت دارد موفقیت تیم ملی است حتی اگر من هم در تیم ملی نباشم .

 

انتهای پیام /

گفت و گوی طارمی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محقق
۱۸:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
باسلام ماایرانی هستیم همدلی راخوب بلدیم این همدلی است که دردرجه اول تیم ایران رابه یک قدرت جهانی تبدیل کرده البته ازآقای کی روش هم ممنونیم که باپرستیژخاصش این رایادآوری کردمابعداز 1996دیگرچنین تیمی نداشتیم
آخرین اخبار