استاندار لرستان:

فراهم شدن بستر توسعه لرستان با برقراری امنیت

استاندار لرستان گفت: امنیت بستر توسعه را فراهم می‌کند و اگر امنیت وجود داشته باشد توسعه و پیشرفت نیز ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  هوشنگ بازوند استاندار لرستان  با اشاره به تاکید وزیر کشور در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا گفت: خوشبختانه در این زمینه توفیقات خوبی را در استان توسط نیروی انتظامی و ضابطین نیروی انتظامی داشته ایم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: در این حوزه هم نیروی انتظامی لرستان عملکرد قابل قبولی داشته است.

استاندار لرستان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: باید الگوی مدیریتی این دو شهید را در دستور کار خود قرار دهیم؛ هفته دولت یادآور فضائل بزرگ انسانی و الهی شهیدان رجایی و باهنر است که باید مسئولین از منش و روش این دو شهید درس بگیرند.

بازوند با بیان اینکه سردار قنبری افسری مقتدر و آگاه به ظرفیت های توسعه استان بود، تصریح کرد: ایشان با مردم ارتباط خوبی داشت و فردی مردمی بود.

وی یادآور شد: خروجی این فعالیت ها و اقدامات فرمانده انتظامی لرستان، جذب سرمایه گذار در استان بوده است.

استاندار لرستان افزود: برقراری امنیت در استان به گونه ای بوده است که امروز در دور ترین نقطه استان در شهرستان الیگودرز در حوزه پرورش ماهی و ظرفیت های آبزیان شرکت های فرانسوی در حال سرمایه گذاری هستند.

بازوند به نقش نیروی انتظامی برای ایجاد همکاری بین دولت و حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر امنیت وجود داشته باشد توسعه و پیشرفت نیز ایجاد می شود؛ امنیت بستر توسعه را فراهم می کند.

وی افزود: با ایجاد امنیت زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم می شود و رشد ۲۵ درصدی امنیت در استان ماحصل اقدامات شورای تامین و نیرو ی انتظامی است.

انتهای پیام/م

امنیت بستر توسعه را فراهم می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار