افتتاح نمایشگاه تصویرسازی خادمان جاودان هلال احمر

نمایشگاه تصویرسازی خادمان جاودان در گالری صلح موزه جمعیت هلال احمر امروز با حضور رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری امروز(چهارشنبه) که به مناسبت افتتاح نمایشگاه خادمان جاودان در گالری صلح موزه هلال احمر برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم نگرش مردم را تغییر دهیم باید ذهن آن ها را با اسطوره ها آشنا کنیم، و نباید بین رفتار و عمل ما فاصله ای وجود داشته باشد.

ضیایی با اشاره به نشان دادن ایثار و فداکاری اسطوره های هلال احمر بیان کرد: عده ای از اسطوره ها از بین ما رفته اند و عده دیگری که باقی مانده اند معمولا مقامشان در نکوداشت ها مورد غفلت قرار می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: وظیفه ما نشان دادن راه افرادی است که در راه نجات جان انسان ها شهید یا مجروح شدند و زندگی خود را وقف مردم کردند.

وی با اشاره به ثوابی که کار کردن در راه رضای خدا برای امدادگران دارد، گفت: این افراد بهترین زمان عمر خود را در خدمت کردن به دیگران می گذرانند.

ضیایی افزود: کسی که به دیگران خدمت می کند اول به سلامت معنوی خود و در مرحله بعد به دیگران کمک کرده است، بنابراین ما هم در این بین فرصت را مغتنم دانستیم تا برای یادآوری خدمات این امدادگران که حتی بعضا به صورت ناشناس فعالیت می کنند، نمایشگاهی افتتاح کنیم.

 وی با اشاره به نمایشگاه که امروز در موزه هلال احمر افتتاح شد تصریح کرد: این مجموعه تصاویر تعدادی از امدادگران که در جهت هدف هلال احمر فعالیت می کنند برای نشان دادن رشادت هایشان به نمایش گذاشته است.

ضیایی با اشاره به امدادگران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: 485 امدادگر در زمان جنگ از هلال احمر وارد عرصه کمک رسانی به جبهه های نبرد شدند که تعداد زیادی از آن ها جانباز و شهید شدند.

انتهای پیام/

نمایشگاه تصویرسازی خادمان جاودان هلال احمر افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار