مقام عراقی: انتقال تروریست‌ها به نزدیکی مرزهای عراق و سوریه عامل تهدید امنیت کربلاست

شورای استانی کربلا ضمن اظهار تعجب از انتقال تروریست‌های داعش به نزدیکی مرزهای عراق و سوریه، این اقدام را عامل تهدید امنیت استان کربلا برشمرد.

مقام عراقی: انتقال تروریست‌ها به نزدیکی مرزهای عراق و سوریه عامل تهدید امنیت کربلاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سومریه نیوز؛ شورای استانی کربلا در بیانیه ای اعلام کرد «اقداماتی که اخیرا برای انتقال تروریست های داعشی از مرزهای لبنان و سوریه به مرزهای عراق و سوریه صورت گرفت موجب شگفتی است. این اقدام غیرقابل قبول،‌ خطرناک و توجیه ناپذیر است».

این شورا در بیانیه خود افزود: «این اقدام امنیت کل عراق و مخصوصا استان کربلا را به دلیل همجواری با استان الانبار که در مجاورت مرزهای سوریه قرار دارد، تهدید می کند»

این بیانیه همچنین خاطر نشان کرد مردم عراق مدتی طولانی به نمایندگی از جهان و کشورهای منطقه مخصوصا سوریه ولبنان با تروریست ها جنگیده اند.

شورای استانی کربلا از دولت عراق خواست اقدامات مناسب برای رویارویی سیاسی و نظامی با این رخداد را اتخاذ کند.

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق دیروز سه شنبه مخالفت خود را با انتقال تعداد زیادی از عناصر داعش به مناطق مرزی عراق با سوریه اعلام کرد و از دولت سوریه خواست در این مورد تحقیق کند.

گفتنی است عناصر داعش روز دوشنبه بیست و هشتم اوت سال جاری (هفتم شهریور) طی توافقی میان حزب الله لبنان و داعش که مورد موافقت دمشق قرار گرفت از مرزهای لبنان و سوریه به سمت شهر بوکمال در حومه شرقی دیرالزور منتقل شدند.

 

انتهای پیام/

 

تروریسست های داعش تهدیدی برای امنیت استان کربلا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار