از سوی رنجبرزاده قرائت شد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور درصحن علنی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را به مسئولان اجرایی کشور در صحن قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور درصحن علنیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سياسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اكبر رنجبرزاده عضو هيئت رئيسه مجلس در صحن علنی امروز (چهارشنبه 8 شهريور ماه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت كرد.

سید مهدی مقدسی به همراه 6 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور خواستار جلوگیری از فضاسازی غیرکارشناسی برای واگرایی و انتزاع شهرستان‌های محلات و دلیجان از استان مرکزی شدند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت سه ماه حقوق عقب مانده کارگران خدماتی پیمانکاری بیمارستان‌ها شد.

شهرام کوسه قراوی و رامین نورقلی‌پور نمایندگان مینودشت و کردکوی در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار تسریع در پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شدند.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار برخورد با مسئولینی که مصوبات شورای عالی آب را اجرا نمی‌کنند شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: علت کاهش سن ازدواج که خود طرحی برای تشدید بحران پیری در ایران است چیست و علت اصرار بر ترویج مصرف محصولات تراریخته به جای محصولات ارگانیک چیست؟

همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد: علت عدم پیگیری جدی مسائل مربوط به موسسات مالی و اعتباری کاسپین و آرمان در رباط‌کریم و بهارستان چیست؟

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مورد علت قصور و کوتاهی در پرداخت حقوق رزمندگان معاصر تذکر داد.

علیرضا محجوب و نادر قاضی پور نمایندگان مردم ارومیه به رئیس جمهور لزوم تسریع در تدوین و ارائه آیین نامه اجرایی مشارکت افزایی و هماهنگی اجتماعی در دستیابی به توسعه پایدار برق هسته‌ای را متذکر شدند.

سیده فاطمه حسینی، سیده حمید زرآبادی، اکبر رنجبرزاده، محمد حسین حسین زاده بحرینی، احمد امیرآبادی نمایندگان تهران، قزوین، اسدآباد، مشهد و قم به وزیر اقتصاد ضرورت اجرای مصوبه بانک مرکزی مبنی بر کاهش حداکثر نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری یکساله به 15 درصد را متذکر شدند.

احمد امیرآبادی، نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، اکبر رنجبرزاده نمایندگان قم، ارومیه، تهران و اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی لزوم تسریع در تعریف طرح الگوی کشت برای تمامی نقاط کشور را متذکر شدند.

انتهای پیام/

 

تذکرات کتبی امروز هفتم شهریور نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
نماینده محترم کمیجان توجه داشته باشند که نماینده مردم محلات و دلیجان موظف به پیگیری خواسته های مشروع موکلین خویش هستند لطفا در مقابل این درخواست به حق فرافکنی نکنید
آخرین اخبار