مسیگر پس از پیروزی مقابل گلساپوش مطرح کرد:

انتقام بازی رفت را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برد برابر مقاومت گلساپوش یزد هموارتر شد.

انتقام بازی رفت را گرفتیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم مسیگر پس از برد ۵ بر ۳ تیمش برابرمقاومت گلساپوش یزد در جمع خبرنگاران افزود: این پیروزی به نوعی انتقام شکست در دور رفت که عامل آن نیز غیرفنی و تنها از روی اشتباه های داوری رقم خورد، بود. با این برد ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر قهرمانی را طی کردیم و امیدواریم در ادامه بازی ها نیز برای دفاع از قهرمانی فصل گذشته قدم های محکم تری برداریم.

مسیگر ادامه داد: در این بازی بازیکنان تاکتیک های مدنظر را بخوبی پیاده کردند و در نهایت با دیکته شایستگی خود به تیم حریف به یک برد ارزشمند دست پیدا کردیم. در هفته آینده نیز برابر پیام کویر دیگر نماینده استان یزد قرار می گیریم که در این بازی شرایط به مراتب راحت تری در مقایسه با دیدار برابر مقاومت گلسا پوش یزد داریم.

مسیگر افزود: تیم پارس جنوبی برای هر بازی یک برنامه دارد و با اجرای این برنامه ها تنها به کسب عنوان قهرمانی فکر می کند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: تنها تمرکز ما روی ساختن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی است و در ارتباط با نحوه قضاوت داوری حرفی برای گفتن ندارم.

مسیگر در ارتباط با هواداران تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در این بازی نیز با وجود گرمای هوا حمایت هواداران پشت این تیم بود و این حمایت پرشور آنها در چنین آب و هوایی قابل تقدیر و ستایش است.

انتهای پیام /پ

تیم پارس جنوبی برای هر بازی یک برنامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.