پورکاظمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران؛

توزیع کارت آزمون «دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی» از ۱۴ شهریور

رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: کارت آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی از سه‌شنبه ۱۴ شهریور توزیع می‌شود.

محمدحسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی گفت: این آزمون ۱۶ شهریورماه  برگزار می شود و کارت این آزمون روز سه شنبه ۱۴ شهریور بر روی سایت سنچش پزشکی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی (بورد تخصصی و فوق تخصصی) برای ۲۷ رشته پزشکی برگزار می شود و مشابه دوره‌های گذشته در یک حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

پورکاظمی با بیان اینکه  آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی ۲ مرحله‌ای برگزار می شود، اظهار کرد: داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب آزمون کتبی می‌شوند باید در مصاحبه شفاهی شرکت کنند و کسانی که در مصاحبه شفاهی موفق به قبولی نشوند، سال آینده تنها در مصاحبه شفاهی شرکت می‌کنند و دیگر آزمون کتبی نمی دهند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان گفت:  ۳۴۸ داوطلب در آزمون شرکت می‌کنند و در این دوره  ۲۴ داوطلب، تنها در مرحله مصاحبه شفاهی حاضر می شوند.

وی یادآوری شد: ما تلاش می کنیم تا نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی سه روز پس از برگزاری آن اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.