مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

۲۵۰ برنامه در دهه امامت و ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم دهه امامت و ولایت در استان بوشهر با مشارکت هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود که این هیئت‌ها ۲۵۰ برنامه برای اجرا تدوین کرده‌اند.

۲۵۰ برنامه در دهه امامت و ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های دهه امامت با گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام پرداخت و با بیان اینکه از روز عرفه تا عید سعید غدیر خم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است اظهار داشت: این دهه از روز پنج شنبه مصادف با روز عرفه با عنوان ولایت، معرفت و محبت آغاز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه 1200 هیئت مذهبی در استان بوشهر فعالیت می‌کند گفت: برگزاری مراسم محوری جشن غدیر از سوی هیئت‌های مذهبی در 250 هیئت محوری استان از جمله برنامه‌های اداره کل در دهه ولایت و امامت به شمار می‌آیند.

سروستانی با اشاره به اینکه  اعیاد دهه امامت و ولایت در 50 مسجد برگزار می‌شود افزود: برگزاری مراسم ویژه اعیاد دهه امامت در 50 مسجد محوری، برگزاری مراسم دعای عرفه و تشکیل جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرستان‌ها و مرکز استان با حضور اعضا برای برنامه‌ریزی برنامه‌ها از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این ایام اجرا می‌شود.

وی، اعزام مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به محافل و مجالس از سوی کانون مداحان و شعرای آئینی استان را از برنامه‌های دهه امامت و ولایت ذکر کرد و افزود:در دهه امامت و ولایت بیش از 635 مبلغ و مبلغه شامل 385 مبلغ و 250 مبلغه به محافل و مجالس استان بوشهر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام /پ

برگزاری مراسم غدیر خم، از  برنامه‌های اداره کل در دهه ولایت و امامت به شمار می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.