کشف میلیاردی اموال مسروقه در طرح‌ های ظفر

با اجرای طرح‌ های ظفر مازندران اموال مسروقه و کالای قاچاق میلیاردی کشف شد.

سرهنگ ناصر صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از دی ماه سال ۱۳۹۵ معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، دارندگان سلاح شکاری غیر مجاز، برخورد با اراذل و اوباش، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهرف برخورد با تخلفات راهور برابر طرح مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و حاشیه نشین را تحت عنوان ظفر تدوین و به مرحله اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه طرح ظفر تاکنون در ۹ شهرستان استان به مرحله اجرا درآمد، افزود: این طرح‌ ها با بکارگیری ۱۵۰ تیم عملیاتی در شهرستان‌ های مختلف استان اجرایی شد و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

سرهنگ صفرپور با اشاره به کشف بیش از ۲۸ میلیارد ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح‌ ها از کشف بیش از ۱۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در  این مدت خبر داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح برخورد با هنجتارشکنان و اراذل واوباش است، گفت: در این طرح‌ ها ۶۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صفرپور از توقیف بیش از هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو وموتورسیکلت متخلف در این طرح‌ ها خبر داد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح‌ های ظفر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.