برنامه سفر پرسپولیس به ابوظبی اعلام شد

مدیر روابط عمومی پرسپولیس برنامه سفر پرسپولیس به ابوظبی برای انجام دیدار با الاهلی را اعلام کرد.

برنامه سفر پرسپولیس به ابوظبی اعلام شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو در گفتگوبا سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به فاصله نزدیک دبی وابوظبی برنامه ریزی سفر به این شکل شد که تیم صبح دوشنبه بعدا صبحانه با اتوبوس راهی ابوظبی و در هتل گرند میلینیوم مستقر خواهد شد. کنفرانس خبری و نشست هماهنگی پیش از این بازی نیز در همین هتل انجام می شود که منتظر اعلام زمان های آنها و ساعت تمرین در زمین اصلی ورزشگاه بن زاید از سوی کنفدراسیون هستیم.

وی ادامه داد: زمان پرواز تیم از تهران به مقصد دبی ، ساعت 11:45 دقیقه روز شنبه ، 18 شهریور خواهد بود. در دبی در باشگاه ایرانیان مستقر خواهیم شد طی روزهای شنبه و یک شنبه، 2 تمرین از ساعت 19:30 دقیقه در زمین چمن همین مجموعه داریم. روز دوشنبه هم به ابوظبی می رویم و بعد از بازی ، همان سه شنبه شب به دبی برمی گردیم. پرواز برگشت به تهران نیز برای ساعت 21 چهارشنبه به وقت محلی تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره بلیت های این مسابقه خاطر نشان کرد: قیمت بلیت ها هنوز به شکل رسمی به ما اعلام نشده است ولی بررسی هایی داشتیم . خود بلیت فروشی هم مثل بازی های قبلی، به شکل حضوری در روز بازی در همان شهر برگزاری مسابقه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدار پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار