اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های سیما منصوب شدند

دکتر میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما، اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های تلویزیون را منصوب کرد.

انتصاب اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ معاون سیما نظر به دانش و سوابق و پیشنهاد مدیران شبکه های سیما و با هدف بهره گیری از ظرفیت خبرگان و کارشناسان برای عمق بخشی به فرآیند تصمیم سازی شبکه های سیما، اعضای حقیقی شورای اندیشه ورزی شبکه ها را تعیین کرد.

در حکم معاون سیما، به آینده پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه سازی در مناسبت های مذهبی و ملی ذیل گفتمان ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده های نو و خلاقانه برنامه سازی اعم از محتوایی و ساختاری به منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه ها اشاره شده است.

تحلیل و بررسی گزارش های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها به ویژه برنامه های شاخص و پر مخاطب شبکه از نکات دیگری است که معاون سیما بر آن تاکید داشته است.

دکتر میرباقری به پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره گیری شبکه ها از ظرفیت های رسانه های نوین و فضای مجازی اشاره کرده و خواستار افزایش همکاری و هماهنگی برای تحقق ماموریت ها شد.

سیدمحسن مهاجرانی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر زائری، سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد و کامبیزرضا اخوان اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه یک و سید حمید طالب زاده، حسن رجبی دوانی، دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر سیدمحسن بنی هاشمی و حمیدرضا دیبایی اعضای این شورا در شبکه دو هستند.

شورای اندیشه ورزی شبکه چهار از پرویز فارسیجانی، دکتر سارا سلیمی نمین، دکتر محمود شیخ زین الدین، مهندس مسعود ابوطالبی و رحمان سیفی آزاد تشکیل شده است.

بهرام محمدی نیا، دکتر علی باقرزاده، حجت الاسلام والمسلمین حسین اسکندری، محسن چینی فروشان و شهرام کجوری اعضای این شورا در شبکه آموزش و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، سیدعلی سرابی، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، سعید مقیسه و حجت الاسلام محسن عرفاتی اعضای شورای شبکه قرآن و معارف سیما هستند.

شبکه مستند نیز با محمدعلی فارسی، محسن یزدی، حسین افشار، مرتضی رزاق کریمی و شبکه سلامت با غلامعلی رمضانی، محمد زین العابدینی، دکتر علیرضا زالی، دکتر رضا نقیب السادات و زهرا مفاخر به استقبال این شورا می روند.

شورای اندیشه ورزی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا نیز با سیدمرتضی فاطمی، دکتر مجید شیخ انصاری، دکتر محمود اربابی، رضا رفیع، علی اکبر کاظمی و محمد انصاری کار خود را آغاز می کند.

شایان ذکر است؛ در روزهای آینده اعضای این شورا در دیگر شبکه ها نیز اعلام می شود.

لازم به ذکر است؛ بر اساس آیین نامه اجرایی، دبیرخانه مرکزی این شوراها در مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما مستقر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار