توضیح دشان درباره دعوت نکردن بنزما به تیم ملی

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره دعوت نکردن از مهاجم رئال مادرید به اردوی تیم ملی این کشور توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بار دیگر کریم بنزما را به تیم ملی دعوت نکرد و درباره علت دعوت نکردن از مهاجم رئال مادرید به نشریه لو پاریزین توضیحاتی ارائه کرد. دشان گفت بنزما را به تیم دعوت نکرده تا هماهنگی تیمش حفظ شود.
بنزما حدود دو سال است که به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود. پس از اتهام باج خواهی او از متیو والبوئنا و رفت و آمد او به دادگاه، این بازیکن دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشد.


انتظار می‌رفت در فهرست جدید تیم ملی فرانسه برای انجام دو بازی مرحله مقدماتی جام جهانی برابر هلند و لوکزامبورگ، نام بنزما هم وجود داشته باشد، اما این اتفاق نیفتاد.


دشان در توضیح دعوت نکردن از بنزما به لو پاریزین گفت: کنار گذاشتن بنزما قطعا تصمیم آسانی نبود. من قبل و بعد از دادگاه (در قضیه باج خواهی از والبوئنا) از این بازیکن دفاع کردم، زیرا این کار منطقی بود که باید انجام می‌دادم.
من تیم را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادم، نه یک فرد را بلکه تیم را در کل تحلیل کردم. همیشه تیم بالاتر  و مهم تر از هر چیز دیگری بوده است. تصمیم گرفتم این کار را به خاطر این که به نفع تیم ملی فرانسه است انجام دهم. همیشه کاری را که به نفع تیم باشد انجام می‌دهم و این تصمیم من است.


گفتنی است، فرانسه فردا در مرحله انتخابی جام جهانی برابر هلند بازی می‌کند و ۴ روز بعد برابر لوکزامبورگ به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام/

علت دعوت نشدن بنزما به تیم ملی از زبان دشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار