مسکو ملاقات دختر ترامپ با پوتین در دفتر ریاست جمهوری روسیه را رد کرد

سخنگوی دولت روسیه خبر حضور ایوانکا ترامپ در دفتر شخصی رییس جمهور این کشور را تکذیب کرد.

مسکو ملاقات دختر ترامپ با پوتین در دفتر ریاست جمهورری روسیه را رد کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دیمیتری پسکوف -- سخنگوی دولت روسیه -- اعلام کرد خبر حضور «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهوری آمریکا در دفتر شخصی «ولادیمیر پوتین» صحت ندارد.

به گزارش رویترز، سخنگوی دولت روسیه در واکنش به خبرهای منتشر شده در خصوص پیام‌های مشاوران رئیس جمهوری آمریکا برای برقراری ارتباط اقتصادی با مسکو، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: مسکو نه تنها به نامه مشاور ترامپ پاسخ نداده، بلکه درباره آن با پوتین هم حرف نزده است.

روزنامه واشنگتن پست پیش از این گزارش داده بود کوهن، مشاور اقتصادی ترامپ در ایمیلی به سخنگوی وقت دولت پوتین، در زمان مبارزات انتخاباتی از وی خواسته بود تا در یک پروژه اقتصادی در مسکو شرکت کند.

سخنگوی دولت روسیه همچنین اعلام کرد خبر حضور «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور آمریکا در دفتر شخصی ولادیمیر پوتین صحت ندارد.

محتویات ایمیل «فلیکس ساتر» مشاور روسی الاصل ترامپ به «میشل کوهن» مشاور برکنار شده ترامپ که اخیرا جزییات آن منتشر شده است، ادعاهای ارتباط ترامپ با روسیه را تقویت می‌کند.

وی در این نامه نوشت: من ترتیب ملاقات ایوانکا با پوتین در دفتر کار شخصی او را دادم. ایوانکا حتی روی صندلی شخصی پوتین در پشت میز او نشست.

انتهای پیام/

ماجرای دیدار پوتین و دختر ترامپ در دفتر ریاست جمهوری روسیه چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار