امام جمعه اصفهان مطرح کرد:

خیریه ای که متشکل از پزشکان است باید فقط در زمینه درمان کار کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:خیریه ای که متشکل از پزشکان است باید فقط در زمینه درمان کار کند و خیریه ای را که تعدادی مهندس، راه اندازی کرده اند باید بصورت تخصصی در زمینه کارهای عمرانی به مستمندان کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، اضافه کرد: انجام دادن چند کار متفاوت ازسوی یک خیریه باعث می شود کار نیمه تمام و ابتر بماند.

وی که در دیدار با اعضای انجمن صرع اصفهان سخن می گفت، اظهار کرد: همه توان خود را برای درمان بیماران صرعی هزینه کنید و خانواده های بیماران صرعی که در امرار معاش خود نیز مشکل دارند را به خیریه های دیگر معرفی کنید.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: اگر همه خیریه ها زیر مدیریت یک شورای مرکزی فعالیت کنند می توان خدمت رسانی به نیازمندان را بر اساس تخصص های خیران دسته بندی کرد تا هر خیریه بصورت تخصصی کار کند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: خیریه ای که متشکل از پزشکان است باید فقط در زمینه درمان کار کند و خیریه ای را که تعدادی مهندس، راه اندازی کرده اند باید بصورت تخصصی در زمینه کارهای عمرانی به مستمندان کمک کند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در استان اصفهان خیران زیادی فعالیت می کنند که ظرفیت خوبی برای مرتفع کردن مشکلات نیازمندان است.

 

انتهای پیام/م 

 

تخصصی شدن خیریه ها، خدمت رسانی به نیازمندان را تسهیل می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
تورو. خدا کمکم کنید شوهرم بیماری صرع داره فقط با یارانمون خرج خونه رو درمیاریم دوتا فرزند هم دارم که همیشه شرمندشونیم منو پدرش واقعا شرمنده ایم حتی گاهی برای میوه هم گریه میکنن ولی نداریم بخریم براشون.خدا بحق مولا علی پدرومادری رو شرمنده بچه هاش نکنه...کمکم کنید واقعا از دل میگم
آخرین اخبار