وزیر اطلاعات؛

محقق شدن امنیت و سلامت در دولت یازدهم

وزیر اطلاعات گفت: دو نعمت امنیت و سلامت در دولت یازدهم محقق شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر چهارشنبه در جمع مردم خرم آباد در حوزه علمیه کمالیه با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: مقام معظم رهبری از امنیت موجود در کشور در دولت یازدهم به عنوان امنیت پایدار نام بردند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است، افزود: امنیت پایدار با تلاش نیرو‌های قضایی، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج تحت رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم وجود اتحاد بین مردم و مسئولان و انجام خدمات صادقانه به مردم گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: امسال هفته دولت مقارن با شروع کار دولت دوازدهم، ملاقات اعضای دولت و مقام معظم رهبری و استفاده از بیانات معظم له بود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در شرایطی دشوار، کشور را به دست گرفت، گفت: پایین بودن قیمت نفت، نبود امکان جابه جایی پول، رکود، و مبادله نفت با دارو و غذا شرایط را بسیار دشوار کرده بود.

وزیر اطلاعات مشکلات بیمه و کشتی رانی و افزایش قیمت‌ها را از مشکلات دولت یازدهم هنگام آغاز به کار این دولت برشمرد و افزود: امروز دولت فرصت خدمتگزاری بیشتری دارد که لازمه آن برادری، وحدت و دست به دست هم دادن است.

انتهای پیام/د

امنیت و سلامت در دولت یازدهم محقق شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار