افتتاح ٢٦ کیلومتر از جاده های بين شهری و روستایی بافق

فرماندار بافق از افتتاح ٢٦ کیلومتر از جاده های بين شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مراسم دیدار روسای ادارت و ارگانها با امام جمعه بافق از افتتاح ٢٦ کیلومتر از جاده های بين شهری و روستایی  شهرستان بافق  خبر داد.

زاده رحمانی با بیان اینکه کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: رشد اقتصادی ادامه دارد و سهم بودجه عمرانی در سرجمع بودجه كل كشور افزايش يافته است.

 فرمانداربافق با اشاره به دغدغه بزرگ مردم بافق در سال گذشته در رابطه با بهره مند شدن از گاز اظهار داشت: با پيگيری و صرف ۱۴ میلیارد تومان هزینه، گازرسانی تمامی محلات شهر در اواخر سال گذشته به اتمام رسید.

وی اشاره ای به گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان داشت و بیان کرد: در روستاهای سبزدشت قيمت تمام شده هر علمك گاز بالای ۱۰۰ میلیون تومان است ولی دولت خود را متعهد به گازرسانی به اين قشر شريف می داند.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه عمليات احداث ۶ کیلومتر از بزرگراه بافق - یزد  به پايان می رسد اظهار اميدواری كرد در ٢ ماه آينده نيز ۶ کیلومتر دیگر از سمت پل اسدی زير عبور برود.

فرماندار با اشاره به اینکه ٨٠ درصد عملیات زیرسازی۱۰ کیلومتر باقیمانده از این محور انجام شده است خاطر نشان کرد: با پیگیری های مجدانه درصدد هستیم هر چه سریعتر این پروژه نیز به سرانجام برسد.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت روستای جوزی و همسک از توابع بخش مرکزی این شهرستان یادآور شد: ۳ کیلومتر از محور روستای جوزی، ۷ کیلومتر همسک و همچنین ١٠ كيلومتر جاده های آبادیهای پیرامون شهر نظیر چاه انصار، باغداران، نخلکاران، فردوس و باهنر نيز به اتمام رسيده است.

انتهای پیام/ ی

افتتاح جاده های بين شهری و روستایی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار