فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

تمامی تحرکات فرامرزی تروریست‌ها بوسیله نیروهای مرزبانی رصد می‌شود

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت:کوچکترین تحرکات فرامرزی تروریست‌ها زیر نظر است و تمام مرزها پوشش و هرگونه اقدام دشمن در نطفه خفه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار ماشاء‌الله جان‌نثار ظهر امروز در مراسمی به مناسبت روز مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ملت ایران پس از انقلاب اسلامی به طور گسترده‌ای با فعالیت‌های گروه‌های تروریستی مواجه شد. به بیان دیگر، از آنجائی که الگوی حاکمیت دینی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش‌ها و آرمان‌های عدالت خواهانه بنا شده است، دشمنان انقلاب خصومت‌ورزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کالبدشکافی جریان‌های معاند مسلح و تروریستی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران حاکی از گستردگی دامنه فعالیت‌های این گروه‌ها تحت حمایت غرب دارد. 

سردار جان‌نثار بیان داشت: در مجموع شواهد بسیاری نشان می‌دهد که تروریسم هدایت شده به عنوان ابزار سیاسی و به عنوان اهرم فشار از سوی آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی ایران بارها به کار رفته و در سال‌های اخیر این جریان به شکل‌های مختلف و از طریق ایجاد پایگاه‌هایی در کشورهای پیرامون فعالیت می‌کند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از شهدای مرزبانی از جمله شهدای میرجاوه که توسط گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیدند و در راه مبارزه با تروریسم جان خود را از فدا کردند تا نظام، رهبر و آرمان‌های انقلاب حفظ شود یاد کرد و اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به طور شبانه روز به حفاظت از مرزها می‌پردازند تا هر گونه تهدید علیه نظام و ملت را نابود سازند. 

وی در ادامه یادی از شهدای مرزبان جواد آرمش و امیر نامدار کرد که در این راه به شهادت رسیدند و گفت: پس از شهادت این دو جوان با غیرت، دیگر کارکنان و حتی سربازان وظیفه مرزبانی قسم یاد کردند تا با جدیت تمام به حفاظت هرچه بیشتر مرزها بپردازند تا دیگر دشمن جرئت نزدیک شدن به خاک جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد. 

انتهای پیام/س

فعالیت مرزبانان به صورت شبانه روزی برای حفاظت از مرزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.