صبا به مصاف ملوان بندر انزلی می رود

تیم فوتبال صبای قم یازدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رهقی،سرپرست تیم فوتبال صبا گفت: صبای قم از امروز ساعت 17 در زمین چمن دانشگاه قم به تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود ادامه می‌دهد و عصر روز جمعه نیز آخرین تمرین تیم پیش از مصاف خانگی با ملوان بندر انزلی در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: صبای قم از این هفته مصمم به ارائه نمایشی متفاوت و کسب نتایج موفق در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران است و این مهم در کنار تلاشی که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان صبای قم انجام می‌دهند، مستلزم حضور همه جانبه مردم قم به ویژه هواداران خوب و خونگرم صبا در ورزشگاه است.

تیم فوتبال صبای قم از ساعت 17:15 دقیقه روز شنبه یازدهم شهریور ماه باید در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم ملوان بندر انزلی برود، در حالی که صبا از دیدارهای قبلی یک تساوی در هفته نخست با تیم آلومینیوم سازی اراک، باخت یک بر صفر در هفته دوم به نفت مسجد سلیمان و شکست سنگین چهار بر صفر برابر خونه به خونه بابل در هفته سوم را در کارنامه دارد.

حریف هفته چهارم تیم صبای قم یعنی ملوان بندر انزلی نیز از سه بازی قبل خود یک برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده و هم اکنون چهار امتیازی است و در شرایطی که هومن افاضلی هدایت صبا را بر عهده دارد، ملوانی‌ها امسال با سرمربیگری نادر دست‌نشان وارد لیگ آزادگان شده‌اند.

انتهای پیام/ش

صبا در خانه به مصاف ملوان بندر انزلی می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار