امروز با حضور وزیر بهداشتصورت گرفت

افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی بعثت همدان /افتتاح مرکز رادیوتراپی مهدیه/افتتاح سلامت‌کده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما همدان

بیمارستان سوانح سوختگی بعثت همدان در مجموعه تخصصی و فوق تخصصی بعثت ، مرکز رادیوتراپی مهدیه و افتتاح سلامت‌کده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،بعد از ظهر امروز بیمارستان سوانح سوختگی بعثت همدان با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، استاندار همدان، نمایندگان مردم همدان در مجلس و جمعی از مسوولان استان در مجموعه تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان افتتاح شد.

مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت در این مراسم اظهار داشت:زیربنای بیمارستان سوانح سوختگی بعثت ۶ هزار مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه احداث این ساختمان از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، افزود:برای احداث این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حمید کیانی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان ۴۹ تخت است، عنوان کرد:این بیمارستان دارای ۶ تخت خدمات سرپایی نیز است.

وی تصریح کرد:بیمارستان سوانح سوختگی بعثت دارای ۲۴ تخت در بخش بستری، ۱۲ تخت در اورژانس، ۳ اتاق عمل مجهز، ۸ تخت هایپرباریک، ۸ تخت Bicu، پنج تخت ریکاوری، شش تخت خدمات سرپایی، و دارای رادیولوژی دیجیتال است.

افتتاح مرکز رادیوتراپی مهدیه همدان با حضور وزیر بهداشت

مرکز رادیو تراپی ، دستگاه شتاب دهنده سوم مرکز تشخیص درمانی مهدیه همدان با حضور وزیر بهداشت و درمان و استاندرا همدان افتتاح شد.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امشب در مراسم افتتاح مرکز رادیوتراپی مهدیه همدان اظهار داشت : عملکردها را باید نسبت به قبل مقایسه کنیم اگر حرکتی نشده، مناسب نیست.

وی گفت: در این دولت بنا بر این گذاشته شده که هر کس می خواهد از مردم دستگیری کند، بیاید و کار خود را انجام دهد و معاونت اجتماعی هم بر این اساس در وزارت بهداشت ایجاد شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در مورد صدور مجوزها، کار راحت شده و تکلیف تا سال1400 مشخص است گفت: استاندار و رئیس دانشگاه می‌توانند مجوز دهندو محدودیتها تقریبا برداشته شده و باید نظارت تقویت شود.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه اگر کسی پیدا شود بیمارستان‌های دولتی را اداره کند ما استقبال می‌کنیم و نظارت را انجام می‌دهیم، افزود: اختلاف سلیقه‌ها باید در قالب قانون و معیارهای پذیرفته شده حل شود، هم دولت و هم خیریه‌ها کار خود را درست انجام داده اند و انتظارات خیریه‌ها در زمینه مالیات و ارزش افزوده در سطح کلان است و مجلس باید روی آنها بحث کند.

وی گفت: این معافیت‌ها برای خیریه‌ها برکت است و هر چقدر فرصت ایجاد کنیم منفعت است چراکه کار خیریه نسل در نسل می‌تواند در سالم سازی فضای شهر و کشور موثر باشد .


افتتاح سلامت‌کده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما همدان


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلامتکده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما در همدان افتتاح شد.

سلامتکده طب سنتی ایرانی و موزه تاریخ علوم پزشکی بدیع الحکما با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

مجموع سلامتکده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما از آثار تاریخی به جای مانده از دوره قاجار است که پس از مرمت و بازسازی در دو طبقه طراحی شده است.

سلامتکده طب سنتی ایرانی بدیع الحکما دارای دو بخش سلامتکده و موزه تاریخ پزشکی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ظرف مدت 4 سال و با اعتباری 3 میلیارد تومانی بازسازی شده است.

بخش سلامتکده این مرکز دارای داروخانه گیاهان دارویی، ویزیت بیماران، حجامت و زالو درمانی و همچنین ماساژبوده و علاقمندان می‌توانند برای درمان بیماری‌های خود به روش سنتی به این مرکز فرهنگی درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

وزیر بهداشت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.