وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزیره شیف بوشهر:

برنامه فقرزدایی و بهبود زندگی مردم تدوین شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فقرزدایی و بهبود زندگی مردم از اولویت‌های برنامه ۴ سال آینده است که در این زمینه طرح‌های مورد نظر تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی ربیعی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستا‌های شیف، هلیله و بندرگاه بوشهر با قدردانی و سپاه از فعالیت دولتمردان در استان بوشهر و پیگیری نمایندگان مجلس در حل مشکلات مردم سختکوش این استان اظهار داشت: فقرزدایی و بهبود زندگی مردم از اولویت‌های این وزارتخانه است که برنامه‌های مورد نظر تدوین شده است.

وی با بیان اینکه مسئولین در راستای فقرزدایی و حل مشکلات مردم تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند، گفت: اجرای طرح‌های برق‌رسانی، گازرسانی و ابرسانی و زیرساخت‌های مورد نیاز شهر‌ها و روستا‌ها تسریع یافته است که امروز شاهد عملیات اجرایی یکی از برنامه‌های هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اولویت قراردادن اشتغال به نیرو‌های بومی در منطقه پارس جنوبی تأکید کرد: افتخار نیرو‌های بومی در صنایع مختلف به ویژه نفت و گاز در اولویت نیرو‌های بومی قرار دارد که این مهم مورد توجه مسئولان می‌باشد.

ربیعی با بیان اینکه جزیره شیف نماد همزیستی برادر اهل سنت و تشیع است گفت: با اتحاد و همدلی مشکلات جامعه یکی پس از دیگری برطرف می‌شود که این مهم در استان بوشهر متبلور شده است.

وی حل مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان برای بهبود زندگی مردم و حل مشکلات آنان با اتحاد و همدلی تلاش شبانه‌روزی می‌کنند که جای قدردانی و سپاس دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همدلی و همفکری در جامعه سبب توسعه و سعادت می‌شود، افزود: در هر استانی که همدلی، همفکری و خوش‌فکری باشد توسعه و سعادت در آن استان رقم می‌خورد که در استان بوشهر این مهم را شاهد هستیم.

ربیعی تأکید کرد: همدلی و همفکری شیعه و سنی در جزیره شیف نماد همدلی و وحدت مردم است که جای قدردانی و سپاس دارد.

مدیرعامل گاز استان بوشهر گفت: ضریب نفوذ گاز در روستا‌ها از ۳۴ درصد به ۹۰ درصد و در شهر‌ها از ۷۲ درصد به ۹۸.۵ درصد افزایش یافته است.

غلامعباس حسینی با بیان اینکه در هفته دولت ۷۰ پروژه گازرسانی در استان بوشهر افتتاح شد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۷۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و ۴۳ روستا و ۲ شهر و ۱۸ واحد صنعتی از خدما شبکه گازرسانی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/پ

 عملیات گازرسانی در مناطق روستایی بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
مشکل اشتغال جوانان بالای سی را که دارای مدرک تحصیلی عالی هستن و هنوز مجردن، مورد بررسی قرار داده و سریعاً مساعدت لازم را در این خصوص مبذول فرمایید %