وزیر بهداشت و درمان در همدان:

همدان می‌تواند قطب پزشکی در کشور باشد

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه همدان می‌تواند قطب پزشکی در کشور باشد، گفت: بالغ بر ۴۰۰ پروژه با هزار میلیارد تومان اعتبار در استان همدان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: خوشبختانه در استان همدان حدود ۴۰۰ پروژه با بیش از یک هزار میلیارد سرمایه‌گذاری اجرا شد که این مهم جای قدردانی و تشکر دارد و امیدارم در دولت دوازدهم نیز با عزم مضاعفی تلاش‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ما در اجرا مشکلات بسیاری داریم و آنچه مردم از بیرون می‌بینند و ما از نزدیک با آن رو به رو هستیم بسیار متفاوت است، گفت: انتخابات حسن‌های بسیاری دارد، اما از مضرات آن وعده و عیده‌هایی است که به مردم می‌دهند هر چند برخی فکر می‌کنند مردم فراموش می‌کنند، اما این طور نیست به‌ویژه در فضا کنونی که سیستم پیشرفته اطلاع‌رسانی به وقت حرف‌های انسان را منتشر می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه کار در هر استان سخت است و مردم انتظاراتی دارند در حالی که پول هم نیست، گفت: با دست خالی و با وجود اینکه همه علاقمند هستند کار کنند و حداکثر بهره را ببرند، اما بودجه و اعتبار مورد نیاز وجود ندارد. اما امیدواریم به خاطر رای قاطع مردم و همراهی مجلس بتوانیم خدمات مناسب را ارائه دهیم.

وی از استاندار همدان برای کمک به حوزه بهداشت تقدیر کرد و گفت: از مدیریت آقای موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم قدردانی می‌کنم و امیدوارم در دولت دوازدهم نیز کار‌ها با همین روحیه ادامه یابد.

وی با بیان اینکه دلمان می‌خواهد کار کنیم و در آخر سال بتوانیم گزارش ارائه کنیم افزود: اکثرمدیران جسور هستند البته برخی دستگاه‌های نظارتی تلاش می‌کنند این جسارت را بگیرند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: مالیات بیشتر که نمی‌توان از مردم گرفت، نفت هم که کاهش قیمت داشته‌ایم، در خصوصی‌سازی هم که عایدی نبوده است پس نیاز به جراحی است و همه باید مشارکت کنند. اگر من باشم می‌گویم مهم نیست، زیرا باید تصمیم گرفت البته در فضای فعلی شرایط مهیاست و باید فضای کار برای ما فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان همدان با توجه به مدیران و نمایندگانی که دارد می‌توانند به استان و کل کشور کمک کند، گفت: از ظرفیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی باید استفاده کرد چراکه استان همدان به دلیل همجواری با عراق، علاوه بر پیشینه تاریخی و طبیعت زیبا، می‌تواند زمینه ساز سرمایه گذاری به‌ویژه در بخش خدماتی در بلند مدت باشد.

وزیر بهداشت و درمان افزود: ما این کار را در استان انجام می‌دهیم تا قطب بزرگ درمانی در کشور باشد چرا که این همجواری با کشور عراق می‌تواند به اقتصاد و امنیت کشور کمک کند.

انتهای پیام/پ

بالغ بر ۴۰۰پروژه در استان همدان افتتاح شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.