سلطانی فر: امیدوارم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم /اردوی ۷۵ روزه به همراه چهار دیدار تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت:در صورتی که در جام جهانی قرعه بدی نصیبمان نشود،می توانیم از گروهمان صعود کنیم.

سلطانی فر: امیدوارم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم /اردوی ۷۵ روزه به همراه چهار دیدار تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مسعود سلطانی فر درباره  رکورد 12 بازی بدون گل خورده در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: به هر حال این مسئله نشان می‌دهد فرایند گل نخوردن اتفاقی نبوده و همه  روی حساب و کتاب بوده است. امروز از دقیقه 55 بازی هم 10 نفره شدیم و تازه در کره هم بازی می کردیم. از طرفی کره ای ها هم انگیزه بالایی داشتند تا با پیروزی در این مسابقه تا حد زیادی صعودشان را به جام جهانی روسیه حتمی کنند.در ضمن این دیدار هم از جهاتی برای ما بسیار حائز اهمیت بود چرا که می توانستیم روند گل نخوردن و نباختن مان را همچنان ادامه دهیم.

او افزود: این مسئله نشان می‌دهد که تمهیدات فدراسیون فوتبال،وزارت ورزش و جوانان، سرمربی و بازیکنان تیم ملی و تلاشی که دارند انجام می دهند روی حساب و کتاب بوده است و ما را امیدوار می کند که در جام جهانی از گروه خودمان به شرط اینکه قرعه بدی نصیبمان نشود صعود کنیم. همچنین امیدوارم در بازی هفته آینده برابر سوریه هم بتوانیم نتیجه خوبی را بدست آوریم. به اعتقاد من این مسابقات حکم دیدارهای تدارکاتی را برای ما دارد.

وزیر ورزش اظهار داشت: نزدیک به 40 روز دیگر با تیم روسیه و یک تیم آفریقایی دیدارهای تدارکاتی برگزارخواهیم کرد و همچنین زمان اردوهایی که تا جام جهانی پیش بینی کرده ایم بین 70 تا 75 روز،به همراه 4 دیدار تدارکاتی که بی شک این عوامل می تواند در جهت آماده‌سازی تیم ملی مثمر ثمر واقع شود تا علاوه بر صعود تاریخی به جام جهانی،بتوانیم یک  حضور تاریخی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره بازی ایران و کره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار