مصاف تیم برق جدید فارس و شهرداری تبریز

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم برق جدید فارس و شهرداری تبریز رو در روی هم قرار می گیرند.

مصاف تیم برق جدید فارس و شهرداری تبریز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در چهارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت 17 و ١٥ دقيقه روز شنبه يازدهم شهريورماه دو تیم برق جدید فارس و شهرداری تبریز در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال برق جدید در هفته سوم مسابقات خارج از خانه مهمان تیم صدرنشین شهرداری ماهشهر بود که در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد، تیم شهرداری تبریز نیز در خانه پذیرای تیم مدعی اکسین البرز بود که با تمام حواشی و اتفاقات تلخی که در این بازی از سوی تیم میزبان و هوادارانش سر زد موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند.

برقی ها تا بدین جای کار و با گذشت سه هفته از رقابت ها یک پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با سه امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی حضور دارند.

شهرداری تبريز هم در شرایطی مشابه و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم برق در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

نماینده فارس در سه بازی گذشته و در تقابل با حریفان تنها یک گل به ثمر رسانده است و 2 گل نیز دریافت کرده است، آماری که اگر چه در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم خوب به نظر می رسد اما در خط حمله چندان جالب نیست، نماینده تبریز نیز در مصاف با رقبا سه بار موفق به گلزنی شده است در حالی که پنج بار نیز توپ از خط دروازه اش عبور کرده است.

قضاوت این دیدار بر عهده پیمان فرخی مهر است و رضا قیم، علی احمدی و عباس صادقی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/ن

هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار