ایندیپندنت: ترامپ هر روز از مقامات ارشد تیم خود بیشتر ناامید می‌شود

روزنامه ایندیپندنت در مطلبی از افزایش اختلاف میان دونالد ترامپ و مقامات ارشد تیم وی در کاخ سفید خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در مطلبی نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در هفته‌های اخیر با تعدادی از مقامات ارشد تیم خود در خصوص مسائل سیاسی دچار اختلاف شده است.

دوستان دونالد ترامپ در گفتگو با واشنگتن پست اعلام کردند که درحالی که رئیس جمهور آمریکا ماه اوت (ماه گذشته میلادی) را با مسائلی از جمله تهدیدهای کره شمالی، برنامه اصلاحات مالیاتی و واکنش دولت به خرابی‌های ایجاد شده پس از توفان هاروی سپری کرده، از واکنش رسانه‌ها و مشاوران ارشد خود هم خشمگین شده است.

یکی از علل خشم دونالد ترامپ، «گری کوهن»، مشاور اقتصادی وی بوده است. کوهن که یهودی تبار است هفته گذشته در گفتگو با فایننشال تایمز اعلام کرد: «این دولت می تواند و باید به صورت واضح و مکرر این گروه ها را محکوم کند.» منظور کوهن گروه های حامی نئو نازی و نژادپرستی بود که در شارلوتسویل ویرجینیا در اعتراض به برداشته شدن مجسمه دوران جنگ داخلی آمریکا اعتراض کرده بودند.

با وجود انتقاد گری کوهن از اظهارات اخیر دونالد ترامپ، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ هنوز هم به گری کوهن اطمینان دارد. رئیس جمهور با او و دیگر اعضای تیمش درباره برنامه اصلاحات مالیاتی به کارشان ادامه می دهند. گری کوهن روز چهارشنبه با دونالد ترامپ به ایالت میزوری سفر کرد تا کمپین اصلاحات مالیاتی را در این ایالت آغاز کند.

به نظر می رسد ترامپ با جان کلی، رئیس جدید کارکنان کاخ سفید که سعی دارد برای نظارت دقیق‌تر بر کاخ سفید، محدودیت هایی در برنامه های دونالد ترامپ ایجاد کند هم با مشکلاتی مواجه شده است. یکی از دوستان دونالد ترامپ گفت: رئیس جمهور روزهای سختی را می گذراند. او نحوه برخورد رسانه ها را دوست ندارد. نحوه برخورد جان کلی با خود را دوست ندارد. او از افرادی ناامید شده است که به او بسیار نزدیک هستند.

اما به نظر می رسد دونالد ترامپ سعی دارد در انظار عمومی همچنان حامی جان کلی باشد. وی روز گذشته در حساب توییتر خود نوشت: ژنرال جان کلی وظایف بسیار مهمی را در سمت ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید انجام می دهد. من نمی توانم خوشحالتر و یا هیجان زده تر از این باشم. این دولت به کار خود ادامه می دهد. بسیاری از تصمیمات بزرگ در روزها و هفته های آتی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

تشدید اختلافات داخلی در کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
من فکر میکنم تمام کارای این بابا متوجه ایرانه حسسسسسسم میگه تو ایران یکی این آقا را سک ونوکش میکنه مشکلش تو ایرانه یا کرم از خودشه خدا میدونه خییییییییلی باید حواسموم بهش باشه ما را هم روانی کرده این صاحب مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
ترامپ خل وروانی
آخرین اخبار