مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان خبرداد:

۱۹ آبان تا ۱۹ آذر ماه آغاز اعزام به عتبات عالیات است

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ثبت‌نام برای اعزام به عتبات عالیات از یکم شهریور ماه آغاز شده و اعزام‌ها از ۱۹ آبان تا ۱۹ آذر ماه انجام خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا زاهدی با اشاره به نحوه ثبت‌نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات اظهار داشت: براساس روال سال‌های گذشته متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند به سامانه سما مراجعه و نحوه سفر خود را به شیوه‌های هوایی و یا زمینی انتخاب می‌کنند و سامانه نیز مرز مورد نظر را برای انجام سفرشان به آن‌ها معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نحوه واریزی‌ها به صورت استفاده از درگاه‌های اینترنتی است، افزود: در مرحله دوم باید متقاضیان هزینه‌های سفرشان را پرداخت کنند که در حال حاظر تنها هزینه ویزای آن به طور دقیق مشخص شده است.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان بیان کرد: هزینه برای دریافت ویزا 40 دلار است اما هنوز هزینه‌های بیمه و کارگزاری مشخص نشده و در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعزام‌ها از 19 آبان تا 19 آذر ماه انجام می‌شود و تنها سامانه رسمی کشور در زمینه دریافت ویزا سامانه سما است و فقط افردای می‌توانند به زیارت بروند که در این سامانه ثبت نام‌کرده باشند.

زاهدی با اشاره به زمان بازگشت حجاج اصفهانی از سفر حج گفت: زمان بازگشت حجاج به اصفهان هنوز قطعی نشده و پیش‌بینی ما این است که از 15 شهریور ماه بازگشت حجاج صورت گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام‌ به عتبات عالیات از ۱۹ آبان تا ۱۹ آذر ماه انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار